پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۱۰۳
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
اعضای شورای پنجم شهر همدان این روزها درگیر بررسی گزینه های معرفی شده برای انتخاب شهردار همدان هستند گزینه های که از سوی اعضای شورا و کارشناسان معرفی شدند .

شعار سال: کامران گردان سخنگوی شورای شهر همدان گفت: تلاش مجموعه شورای پنجم بر این است که قبل از 12 شهریور ماه گزینه شهردار معرفی شود.
کامران گردان با اشاره به اینکه حدود 36 نفر برای تصدی پست شهرداری همدان معرفی و شناسایی شدند توضیح داد: از این تعداد نه نفر انصراف دادند، با 12 نفر مصاحبه صورت گرفت و در نهایت هشت نفر جز گزینه هایی هستند برای سه شنبه و چهارشنبه این هفته با آنان مصاحبه می شود که با این تفاسیر تا یکشنبه هفته آینده به لیست نهایی هشت نفر می رسیم و از این تعداد شهردار همدان انتخاب خواهد شد.
رئیس سنی شورای پنجم همچنین ادامه داد : هشت شهریور ماه به احتمال زیاد بتوانیم به نتیجه نهایی برسیم و گزینه مد نظر هم انتخاب شود حتی اگر گزینه نهایی تا آن موقع هم انتخاب نشد اجباری بر این نیست غیر رسمی انتخاب کرده باشیم در شروع دوره سه ماه وقت داریم همزمان شهردار را انتخاب کنیم و شهردار فعلی یا هر کسی که ما انتخاب کنیم به عنوان سرپرست فعالیت می کند که بهتر است همان شهرار فعلی سرپرست بماند.
گردان با بیان اینکه روز به روز که می گذرد گزینه های جدیدی معرفی می شوند در مورد جناحی بودن انتخاب شهردار هم گفت: نمی شود گروه بندی را منکر شد، چنین موضوعی وجود دارد، معمولا رأی گیری با اکثریت آرا صورت می گیرد، شورا برای انتخاب شهردار نیاز به دو سوم رأی ندارد شهردار کسی است که رأی بیشتری کسب می کند سعی ما بر این است که این انتخاب تعاملی باشد کسی که انتخاب می شود منتخب همه باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران ایسکانیوز، تاریخ انتشار 9 مرداد 96، کد مطلب: 821698:www.iscanews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین