پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۱۵۰
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
امشب پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام «حسین مرادی» از بین چهار گزینه با قاطعیت آراء به عنوان شهردار همدان انتخاب شد.http://shoaresal.net/admin/modules/send_news/send_news.php#

شعار سال: سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان در حاشیه صحن علنی شورای اسلامی شهر همدان گفت: از زمان آغاز فعالیت شورای شهر همدان در دوره پنجم جلسات متعددی برای انتخاب شهردار همدان برگزار شد و گزینه‌های متعددی مورد بررسی قرار گرفت.

کامران گردان با بیان اینکه شهردار همدان امروز با قاطعیت آراء و کسب ۱۱ رأی ۱۱ عضو شورای شهر همدان، انتخاب شد، اظهار کرد: امروز با تعامل و اجماع‌نظر حسین مرادی به عنوان شهردار همدان انتخاب شد.

وی با اشاره به جوان بودن شهردار منتخب، تصریح کرد: مرادی برنامه‌های خوبی در منطقه 22 تهران اجرا کرده که باعث ایجاد درآمد پایدار در آنجا شده است.

گردان ملاک اعضای شورا را برای انتخاب مرادی داشتن تخصص در پست شهرداری، جوان بودن، برنامه‌های خوب و میزان تحصیلات عنوان کرد.

وی از همشهریان خواست تا شهردار جدید و شورا را در اجرای وظایف محوله یاری و همکاری کنند تا شاهد توسعه و آبادانی هرچه بیشتر این شهر تجاری و گردشگری باشیم.

گفتنی است؛ حسین مرادی 45 ساله و اهل اصفهان بوده و دارای دکتری عمران دانشگاه صنعتی شریف است و سابقه مدیریت در مناطق چهار و 22 شهرداری تهران را در سابقه کاری خود دارد و هم‌اکنون نیز مدیرکل امور مناطق شهرداری تهران است.

حسین مرادی، با کسب ۱۱رأی یعنی آرای تمام اعضای شورا برای شهرداری همدان انتخاب شد. محمدرضا محمدی، مدیرکل محیط زیست استان همدان نیز با کسب شش رأی در جایگاه دوم قرار گرفت. یگانه با سه رأی و یوسفی‌نوید معاون شهردار همدان با دو رأی در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفتند.

لازم به ذکر است؛ در این رأی‌گیری که به صورت کاغذی انجام گرفت، بنابر توافق اعضای شورا، هر یک از اعضا به دو گزینه رأی دادند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 12 مهر 96، کد مطلب: 96071206009: www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین