پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۲۹۶
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵
نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خواستار تعیین تکلیف شهردار شیراز شد.

شعارسال: ابراهیم صبوری عصر یکشنبه در دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شیراز گفت: یک ماه از زمان انتخاب و معرفی آقای معافیان به عنوان شهردار منتخب شورای پنجم می گذرد اما هنوز هیچ پاسخی از سوی وزارت کشور داده نشده است.

وی با بیان اینکه وزارت کشور باید ظرف مدت 10 روز نظر خود را در مورد شهردار معرفی شده از سوی شورا اعلام می کرد، گفت: از وزیر محترم کشور تقاضا دارم که هر چه زودتر وضعیت شهرداری و مدیریت مجموعه شهرداری این کلانشهر را تعیین تکلیف کند.

صبوری با قدردانی از سرپرست شهرداری شیراز، تصریح کرد: به حمدالله با توجه به مدیریت خوب آقای اسدی و همراهی تمام پرسنل شهرداری هیچ خللی در امر خدمت رسانی این مجموعه تاثیرگذار ایجاد نشده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: اگرچه سرپرست شهرداری شهر را به خوبی مدیریت کرده اما ادامه این شرایط و تعیین تکلیف نشدن شهرداری به نفع نیست.

صبوری خاطرنشان کرد: رسانه ها شورای پنجم و شهرداری را حمایت کنند تا خدمت رسانی دچار اخلال نشود، توسعه شیراز جز با اتحاد و همکاری مردم و مطبوعات متخصصان و اداره ها دستگاه ها امکانپذیر نیست.

او خاطرنشان کرد: لیست های جعلی در مورد تعیین مدیران و مسئولان سطوح مختلف شهرداری را تکذیب و تاکید می کنم که هیچ یک از اعضای شورا نه به این موضوع ورود کرده و نه قصد ورود را دارد.

نایب رئیس شورای شیراز گفت: شورا شهرداری را انتخاب کرده که به توانائی هایش اعتقاد دارد و حق انتخاب مدیران بر عهده شهردار خواهد بود. اطمینان می دهیم به مدیران شهرداری که تمام این شایعات پیرامون تعیین لیستی از تغییر در سطوح مدیریتی شهرداری کذب است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 2مهر1396، کدخبر: 967-714-5: www.fars.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین