پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۸۴۸
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۱
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، بازی دو ورزشکار ایرانی مقابل تیم باشگاهی از رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

شعار سال: سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در تشریح جلسه فوق العاده صبح یکشنبه این کمیسیون اظهار کرد: در ابتدای جلسه، گزارشی از سفر برخی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اخیر به ترکیه و قطر و عمان ارائه شد و پیرامون روابط ایران و ترکیه و همچنین روابط ایران و همسایشگان بحث شد.

وی افزود: بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این جلسه تأکید کرد که بهبود مناسبات، بهره‌وری از ظرفیت‌ متقابل همسایگان و روابط متقابل، نقش محوری در سیاست خارجی و دیپلماسی عمومی دارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه، همچنین قرار گرفتن دو ورزشکار ایرانی در قالب یک باشگاه‌ خارجی در مقابل تیم ورزشی رژیم صهیونیستی مطرح شد.

نقوی حسینی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ضمن محکوم کردن حرکت این دو ورزشکار، بار دیگر از همه ورزشکاران و قهرمانان به نام کشور که با گذشتن از مدال‌های رنگارنگ و مقامات ورزش جهانی، در برابر ورزشکاران رژیم غاصب، اشغالگر، کودک‌کش، متجاوز و جنایتکار قرار نگرفتند و با احترام گذاشتن به حقوق بشر و در حمایت از همه مظلومانی که مورد ظلم رژیم نامشروع صهیونیستی از غزه تا لبنان، قرار گرفتند، به مقامات و جایگاه‌های قهرمانی پشت پا زدند و از این ورزشکاران تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: کمیسیون اعلام کرد که پذیرفتن بازی در مقابل ورزشکاران رژیمی که جز اشغال، آدم‌کشی و تجاوز و خیانت در تاریخ بشر، ارمغان دیگری برای بشریت نداشته، بی‌احترامی به حقوق هزاران شهید و آواره و آسیب‌دیده از رژیم غاصب صهیونیست است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قطعا در این راستا، مسئولین ذی‌ربط اقدامات و تصمیمات لازم را اتخاذ خواهند کرد.

نقوی حسینی گفت: با توجه به ارسال پیشنهادات متعدد و سازنده از سوی دستگاه‌های مختلف، کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مجلس و همچنین همکاران، ادامه رسیدگی و بررسی طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه به جلسه بعدی موکول شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار 15 مرداد 96، کدمطلب: 499249:www. alef.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین