پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۰۱۷
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از افزایش ۲۳ درصدی کشفیات کالای قاچاق در استان زنجان از آغاز سالجاری تا ۱۵ مردادماه خبر دادو گفت: ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق ۱۶ میلیارد تومان بوده است.

شعار سال: سرهنگ جعفر رحمتیازافزایش ۲۳ درصدی کشفیات کالای قاچاق در استان زنجان از آغاز سالجاری تا ۱۵ مردادماه خبر دادو گفت: ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق در استان ۱۶ میلیارد تومان بوده است.

وی اظهار کرد: طی این بازه زمانی ۳۳ کیلو گرم شمش طلا در استان زنجان از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت:پدیده قاچاق اقتصاد کشور را بیمار و نا کار آمده کرده و با گسترش قاچاق کالا ، بخش تولید ، اشتغال کشور صدمه دیده و باعث تعطیلی واحدهای تولیدی و افزایش بیکاری در کشور می شود.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان، تاکید کرد: قاچاق کالا کیان اقتصاد و سلامت جامعه را به خطر انداخته و موجب تبعیض ، بی عدالتی و تجمل گرایی و فرهنگ مصرف زدگی می شود.

رحمتی گفت: قاچاق کالا یکی از موضوع های امنیت زا در اغلب کشورها از جمله ایران است که دولت ها برابر این پدیده با وضع ضمانت های اجرایی محکم کیفری ، واکنش قهر آمیز نشان می دهند.

وی ادامه داد: یکی از عوامل مهم در افزایش قاچاق کالا تقاضای مصرف کالای خارجی در کشور است چرا که باید یک الگوی مصرف صحیح در کشور برنامه ریزی و اجرا شود تا اقتصاد سالم در کشور رونق پیدا کند.

رحمتی تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا نیازمند عزم ملی است و همچنین تمام اقشار جامعه باید نسبت به مصرف کالای داخلی مبادرت کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 16 مرداد 96 کد مطلب: 4052420:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین