پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۱۳۰
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
سناتور جمهوریخواه در ادامه مواضع ضد ایرانی آمریکایی‌ها، طرحی برای «بازگرداندن بی قید و شرط شهروندان زندانی آمریکا در ایران» به کنگره ارائه داده است.

شعار سال: در حالی که ادعاها علیه ایران درباره بازداشت «اتباع آمریکایی در ایران» ادامه دارد، قانونگذار ارشد کنگره طرحی در همین باره به سنای این کشور ارائه داده است.

پیشتر در خبرها آمده بود که «تد کروز» درصدد ارائه طرحی برای «بازگرداندن بی قید و شرط» و «صحیح و سالم» چند تن از شهروندان آمریکایی که در ایران زندانی هستند، می‌باشد.

این قانونگذار آمریکایی که در انتخابات 2016 نامزد انتخابات ریاست جمهوری هم بوده، در بخشی از طرح خود می‌خواهد که یک کار گروه چند ملیتی برای آزادی شهروندان «زندانی» آمریکا و متحدانش در ایران هم تشکیل دهد.

او طرح مذکورش را به کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا ارائه داده و آن را ثبت کرده است.

این طرح که با شماره اس.245 در کمیته مذکور ثبت شده، از دولت ایران خواسته که «شهروندان آمریکایی و همچنین ساکنان غیرآمریکایی دارای مجوز قانونی اقامت در امریکا هستند را که غیرمنصفانه بازداشت شدند، آزاد کند».

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار 17 مرداد 96، کدمطلب:499952، www.alef.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین