پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۲۹۵
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصویب طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا در جلسه صبح امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: بنابر تصمیم کمیسیون امنیت ملی احتمالاً یکشنبه آینده این طرح در صحن علنی مجلس مطرح و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
آمریکا جواب اقدامات خصمانه را خواهد دید

شعارسال: علیرضا رحیمی با اشاره به آخرین جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به‌منظور بررسی طرح مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا در منطقه در نشست صبح امروز اعلام کرد: پیشنهادات واصله در مورد طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا در کمیسیون بررسی شد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس گفت: بر این اساس این طرح در دو مرحله در کمیسیون امنیت ملی بررسی شد که در مرحله نخست، کلیات و در مرحله دوم هم جزئیات مربوط به این طرح در چند جلسه بررسی و به تصویب رسید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به ادامه روند بررسی این طرح در مجلس گفت: بنابر تصمیم کمیسیون امنیت ملی احتمالاً یکشنبه آینده این طرح در صحن علنی مجلس مطرح و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد. 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار 18 مرداد 96، کد مطلب:  521306، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین