پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۳۱۵
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در صورت قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی، قطعا ارتش آمریکا را در فهرست گروه های تروریستی قرار می دهیم.
شعارسال: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در صورت قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی، قطعا ارتش آمریکا را در فهرست گروه های تروریستی قرار می دهیم.

محمدجواد جمالی در پاسخ به پرسشی درباره احتمال قرار گرفتن عنوان سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی از سوی آمریکا، گفت: ما نسبت به بحث درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیار حساس بودیم و بارها درباره این مسئله به آمریکایی ها تذکر داده ایم.

وی ادامه داد: قطعا دراقدام متقابل ارتش آمریکا را در لیست سیاه خود قرار خواهیم داد؛ به عنوان نیروی نظامی که از تروریسم حمایت می کند، به خصوص آنکه در عراق به بحران جنگ دامن می زند و از سوی دیگر به گروهک های معاند ما کمک می کند.

نماینده فسا در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در خصوص تأثیرات این اقدام گفت: هرچند ما رابطه با ارتش آمریکا نداریم اما با قرار گرفتن آن ها در زمره گروه های تروریستی نحوه برخورد ما، چه از نظر حقوقی چه از منظر نظامی همان چیزی است که ما نسبت به گروه های تروریستی انجام می دهیم.

جمالی در پایان، درباره اینکه کمیسیون طرح مشخصی برای مقابله در دست آماده سازی دارد یا نه، گفت: ما منتظر موضع گیری رسمی آمریکایی برای تصمیم گیری هستیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، تاریخ انتشار: 18 مهر 1396، کدخبر: 762039، www.jamaran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین