پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۹۸۷
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
خطیب نماز جمعه امروز تهران گفت: سرداران سپاه و افسران ارتش و نیروهای مردمی بسیج ارزش‌های این کشور و نظام هستند؛ اظهارات مقام آمریکایی علیه سپاه از سر بغض و کینه و ناراحتی بود.

شعارسال: حضرت آیت‌الله «محمد امامی کاشانی» در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران، با اشاره به پیروزی عراق در برابر تروریسم اظهارداشت: اینکه دشمن نتوانست با بسیج کردن تروریسم و داعش خونخوار این کشور را اشغال و تجزیه این کشور اجرایی کند، مرهون مردم، بسیج، ارتش و علمای عراق است.

وی با اشاره به دیدار اخیر نخست‌وزیر عراق با رهبر انقلاب افزود: مقام معظم رهبری دو توصیه به نخست‌وزیر عراق داشتند، یکی اینکه به آمریکا اعتماد نکنید، و دیگری اینکه به جوانان و نیروهای فداکار اهمیت دهید.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به سفر «جان کری» وزیر امور خارجه سابق آمریکا به منطقه و سخنرانی وی در جمع سران کشورهای عربی خاطرنشان کرد: سران کشورهای عربی به «جان کری» اعتراض کردند، چرا از تروریست‌ها حمایت نمی‌کنید و با ایران مخالفت نمی‌کنید.

وی تصریح کرد: نقل می‌کنند که «جان کری» پوشه‌ای که در دست داشت را به روی میز کوباند و گفت: «شما چه مقدار نیروی زمینی دارید که در کشورهای منطقه با پشتیبانی ما پیشروی کنند؟ شما در تمام این کشورهای عربی چند نفر مانند جنرال سلیمانی دارید؟ در حالی که دنیا متوجه شده است که تروریست‌ها در کنار نیروهای امنیتی شما هستند، ایران یک روز نشده که دست از مبارزه با تروریسم بردارد.»

آیت‌الله امامی کاشانی خاطرنشان کرد: سرداران سپاه، افسران ارتش برای کشور یک ارزش هستند و خداوند متعال این عزیزان خصوصا سردار «قاسم سلیمانی» را برای کشور حفظ کند.
 
وی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا علیه ایران افزود: اینکه رئیس جمهور بی‌ادب آمریکا با این ادبیات علیه ایران و سرداران سپاه صحبت می‌کند، جنگ با فکر و عقیده ملت آمریکا است و لذا رهبر انقلاب فرموده‌اند که اقتدار کشور و تجهیزات نظامی کشور قابل مذاکره و گفت‌وگو نیست.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه هرچه را برای اقتدار و امنیت کشور لازم باشد محیا می‌کنیم، تصریح کرد: همه باید بدانیم که دشمن با فکرها می‌جنگد و فکرهای ما همان افکاری است که امام راحل ایجاد  کرد و مقام معظم رهبری آن را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به راهپیمایی بزرگ اربعین، تصریح کرد: راهپیمایی بزرگ اربعین یک نکته دارد و آن هم این است که کربلا محور مقابله با ظلم است و زمان دارد علیه ظلم پیش می‌رود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دفاع مقدس ، تاریخ انتشار 5 آبان 96، کد مطلب: 263571، www.defapress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین