پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۳۰۴
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: افرادی که به آتش زدن درب اماکن عمومی مبادرت کردند دستگیر شدند این افراد هیچ مبانی فکری و اعتقادی برای کار خود ندارند.

شعارسال: حسین ذوالفقاری امروز در حاشیه گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج استانداری ها و سازمان های تابعه درباره خرابکاری‌های اخیر عده‌ای وابسته به یک فرد فراری خارج از کشور در تهران که اقدام به آتش زدن درب‌های باشگاه پرسپولیس را داشته است گفت: تعدادی از افراد وابسته به این فرد بازداشت شده‌اند؛ البته عدد آنها قابل توجه نیست اما عمده آنان بازداشت شده‌اند.

وی افزود: افراد دستگیر شده اظهار پشیمانی کرده‌اند ضمن انکه‌ هیچ مبانی اعتقادی و فکری برای کارهای خود نداشتند.

معاون امنیتی وزیر کشور تصریح کرد: گفتنی است تعدادی از این افراد فریب خورده هم قبل از انجام خرابکاری بازداشت شدند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درخصوص ساماندهی داعش در آسیای میانه از جمله افغانستان پس از شکست در محور سوریه و عراق گفت: اعضای داعش از چند سال قبل برای ادامه حیات و بقای خودشان چنین برنامه‌ای را در نظر گرفته بودند و اخیراً نیز به سراغ عملیاتی کردن آن برنامه ها حرکت می‌کنند.

معاون‌امنیتی وزارت کشور خاطرنشان کرد: تا جایی که ما اطلاع داریم اقبالی به آنان در این مناطق نشده است و‌ بعید می‌دانیم ان گستردگی مورد نظرشان را اجرایی کنند. چون زمینه اجتماعی کمتری در آن مناطق نسبت به این گروهک وجود دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری موج ، تاریخ انتشار: 12 آذر 1396 ، کدخبر: ۲۰۲۶۹۹ ، www.mojnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین