پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۲۳۵
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
رئیس اتحادیه نانوایان تبریز با بیان اینکه حدود سه سال است که افزایش قیمتی در خصوص نان رخ نداده است، گفت: انواع نان از سال 1393 با نرخ های اعلامی در حال فروش است و اگر افزایش قیمتی انجام شود، متعاقبا اعلام خواهد شد.

شعار سال: محمدعباس وندی در رابطه با اخبار منتشر شده مبنی بر افزایش قیمت نان اظهار کرد: هیچ گونه افزایش قیمتی در خصوص نان نداشته‌ایم و سیاست تعیین قیمت نان برعهده کارگروه آرد ونان است.

وی با بیان اینکه 50 درصد از نانوایی های سطح شهر از آرد یارانه ای استفاده می کنند، افزود: در واقع بیش از یک هزار و 500 واحد نانوایی در سطح شهر از آرد یارانه‌ای استفاده کرده و مابقی نانوایان از آرد آزاد برای پخت نان استفاده می کنند.

رئیس اتحادیه نانوایان تبریز با اشاره به اینکه حدود دو هزار و 100 واحد نانوایی دارای مجوز در سطح شهر وجود دارد، تصریح کرد: همچنین 600 واحد غیرمجاز در سطح شهر وجود دارد که باتوجه به پیگیری های انجام شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت، مرکز بهداشت و درمان و معاونت غذایی و دارویی درحال ساماندهی هستند، همچنین 150 واحد نانوا در سطح شهر پلمپ شده است.

وی با بیان اینکه در پخت لواش و نان روغنی بیشتر از آرد یارانه ای استفاده می‌شود، ادامه داد: این درحالیست که در پخت سنگک و نان بربری از هر دو نوع آرد یارانه ای و آزاد استفاده می شود.

عباس وندی با اشاره به قیمت نان دولتی پز و آزاد پز گفت: در حال حاضر نان سنگک با آرد دولتی یک هزار و 620 تومان و با آرد آزاد دو هزار و 400 تومان قیمت دارد همچنین قیمت نان بربری بین یک هزار و 500 تا دو هزار و 200 در واحد های نانوایی عرضه می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 18 مرداد 96 کد مطلب: 965-3984-5:www.tabriz.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین