پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۹۸۹
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نیمه نخست سال جاری ۹۲ واحد متخلف نانوایی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

شعار سال: داریوش دیودیده بعدازظهر اسه شنبه در نشست هم اندیشی ارتقا کیفیت آرد و نان استان افزود: در این مدت دوهزار و ۳۰۰ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان انجام شد.

وی با بیان اینکه کیفیت نان تولیدی در استان باید افزایش یابد، گفت: کیفیت آرد و نان در شهرها و روستاهای استان با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده، بهبود خواهد یافت.

دیودیده اظهار داشت: بهبود کیفیت نان تولیدی در استان و کاهش مشکلات نانوایی‌ها نیازمند برنامه ریزی اصولی و مشارکت فعالان این بخش با مسئولان سازمان صنعت و معدن است.

وی افزود: بهبود کیفیت نان تولیدی در افزایش سلامت جامعه بسیار موثر است و در این راستا متصدیان نانوایی ها در شهرها و روستاهای استان باید در مراحل مختلف پخت و عرضه نان بسیار دقت کنند.

دیودیده تصریح کرد: یک برنامه چهار ماهه برای بهبود کیفیت نان تولیدی در استان اجرایی می شود که این امر نیازمند مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، تعزیزات حکومتی، اداره کل استاندارد و اتحادیه نانوایان است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 9 آبان 96، کد مطلب: 4130837 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین