پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۷۴۸۹۳
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
رئیس اتاق اصناف شهرستان پیشوا گفت: عمده مشکلات کشاورزان پیشوا فروش محصولات به کشورهای همسایه است.

شعار سال: حسین جنیدی ظهر یک شنبه در مراسم تکریم خبرنگاران طی سخنانی گفت: اتحادیه های اصناف پیشوا از سال ۸۶ راه اندازی شده است و در سال ۹۰ اتاق اصناف پیشوا از ورامین جدا شد.

جنیدی افزود: ما در ابتدا ۱۰ اتحادیه در شهرستان پیشوا داشتیم که در حال حاضر با ادغام دو اتحادیه، تعداد اتحادیه های پیشوا به نه عدد رسیده است و ۳۰۰۰ واحد صنفی در پیشوا مشغول به فعالیت می باشند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان پیشوا گفت: اصناف پیشوا نسبت به دیگر اصناف شهرستان های دیگر توان مالی کمتری دارند و لذا توجه بیشتری را می‌طلبد.

رییس اتحادیه کشاورزی پیشوا گفت: مشکلاتی در زمینه فروش محصولات کشاورزی وجود دارد و همه در حد شعار به کشاورزی اهمیت می دهند و حمایت عملی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: به عنوان مثال خیار توسط کشاورزان تولید می شود و کسی نیست که خرید کند و کشاورز مجبور به صادرات به طرق مختلف می شود و در بسیاری از مواقع کلاه بردارها پول کشاورزان را می خورند و سبب ضرر آن ها می شوند.

جنیدی افزود: مشکل عمده میدان بار و کشاورزی منطقه، فروش محصولات کشاورزی به کشورهای اطراف است.

وی با بیان این که مسئولین برای حمایت از کشاورزان، در صادرات به آن ها کمک کنند، گفت: کشاورزان نیازمند حمایت دولت در عرصه صادرات هستند.

بر اساس این گزارش شهرستان پیشوا یکی از شهرستان‌های استان تهران می‌باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 22 مرداد 96، کد مطلب: 4057854:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین