پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۸۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته نه سارق با ۱۲ فقره سرقت در استان دستگیر شدند.

شعار سال: سردار غلامعباس غلامزاده اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو، احشام، داخل خودرو و منزل رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی استان، شهرکرد، بروجن و سامان با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه‌های سرقت موفق شدند نه سارق را دستگیر کنند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: براساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به 12 فقره سرقت خودور، احشام،داخل خودرو و منزل اعتراف کردند که متهمین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

غلامزاده با بیان اینکه با شلیک پلیس بروجن دو سارق دستگیر و یک دستگاه پژو پارس سرقتی کشف شد، بیان کرد: ماموران کلانتری 12 حین گشت زنی در سطح شهر بروجن به یک دستگاه سواری پژو پارس با دو سرنشین در یکی از خیابان‌های پر تردد مشکوک و کنترل و بررسی این خودرو را در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: سرنشینان این خودرو با روئیت مأموران بدون توجه به دستور ایست اقدام به فرار به سمت محور خوزستان کردند که عوامل گشت کلانتری با استعلام پلاک خودرو به سرقتی بودن آن پی برده و به تعقیب آن پرداختند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: پس از اخذ دستور توقیف خودرو سرقتی از مقام قضایی و نظر به بی‌توجهی سرنشینان آن به اخطارهای مکرر و دستور ایست پلیس، مأموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح هر دو لاستیک عقب پژو پارس را هدف قرار دادند.

وی ادامه داد: با توقف خودرو این دو سارق دستگیر و در بازجویی‌های فنی پلیس ضمن اعتراف به سرقت‌های مکرر در استان‌های همجوار مشخص شد هر دو از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار می‌باشند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به معرفی متهمین به مرجع قضایی گفت: برخورد قاطع و قانونی با سارقان و برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 22 مرداد 96، کد مطلب: 1490299:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fox
Germany
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
0
0
امنیت جامعه مهم ترین چیز برای ارامش روان یک ملت است
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین