پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۷۵۲۴۸
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶
مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران بر نظارت هرچه بیشتر در تفویض اختیار به مناطق تصریح کرد و گفت: تفویض اختیار باید از کف مدرسه در تمامی سطوح آموزش و پرورش تحقق یابد.

شعارسال: عباسعلی باقری در همایش آموزش برگزاری شورای نظارت مناطق 19 گانه آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد: زیر ساخت و زیر بنای توسعه کشور آموزش و پرورش و تربیت نسل آینده‌ساز جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت در آموزش و پرورش افزود: تعلیم و تربیت کار دشواری است, اگر یک نفر درست تربیت شود ثمرات آن در جامعه بسیار مفید خواهد بود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران دستیابی به توسعه پایدار را از طریق تقویت رکن خانواده وهمراهی با آموزش و پرورش قملداد کردو گفت: تحول در نظام آموزش و پرورش نیازمند عزم ملی است.

باقری یکی از مصادیق بارز مشارکت توسط مردم را تاسیس مراکز غیردولتی دانست و افزود: این همایش به منظور آموزش دست اندرکاران و تبین موضوع و تفویض اختیار در امر تقویت فعالیت‌های مراکز و مدارس غیر دولتی به مناطق برگزار شده است.

وی با اشاره به نقش بی بدیل دانش آموزان و فرهنگیان در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: خدمات و فعالیت‌های آموزش و پرورش با هیچ ارگان دیگری قابل قیاس نیست. آموزش و پرورش در همه زمینه‌ها از ابتدای انقلاب سهم خود را ادا کرده است. در زمان دفاع مقدس تنها دستگاهی که هم در خط مقدم و پشتیبانی جنگ وظیفه انقلابی خود را به بهترین نحو انجام داد آموزش و پرورش بود.

مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران با اشاره به اینکه از مجموع یک میلیون دانش آموز تهرانی, 200 هزار نفر آنها در مراکز و مدارس غیردولتی در حال تحصیل هستند ابراز امیدواری کرد تا نتیجه این همایش در راستای تقویت و عملیاتی کردن تفویض اختیار به مناطق مفید واقع شود.

وی بر نظارت هرچه بیشتر در تفویض اختیار به مناطق تصریح کرد و افزود: تفویض اختیار باید از کف مدرسه در تمامی سطوح آموزش و پرورش تا کف مدرسه تحقق یابد.

باقری همچنین در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش شهر تهران گفت: متاسفانه در روزهای گذشته بعد از عدم پذیرش ادامه وزارت توسط وزیر مدبر و توانا آقای دانش آشتیانی بد اخلاقی‌های سیاسی زیادی علیه برخی از صاحب نظران آموزش و پرورش مانند آقای زرافشان که سال‌ها خدمات ارزنده‌ای به آموزش و پرورش کرده‌اند صورت پذیرفت.

وی در ادامه گفت: ما در آموزش و پرورش به عنوان بخشی از بدنه دولت وظیفه خود دانسته به تمام گزینه‌های مطرح از سوی رئیس جمهور احترام گذاشته و حق تصمیم‌گیری در این خصوص را جزء اختیارات نمایندگان منتخب ملت در مجلس شورای اسلامی می‌دانیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 25مرداد1396، کدخبر: 524301: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین