پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۲۲۰
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
رییس شورای شهر تهران امروز در آخرین جلسه شورای چهارم از مردم حلالیت طلبید.

شعارسال: مهدی چمران در آخرین جلسه شورای شهر چهارم که امروز در ابتدا به صورت غیرعلنی آغاز شد و بعد از ساعتی به صورت علنی ادامه یافت، گفت: اعضای شورای شهر با لبخند در جلسه آخر حضور دارند و امیدواریم اعضای شورای شهر پنجم نیز با لبخند زیبا بر لبانشان نقش ببندد.

وی با بیان اینکه هر آمدنی رفتنی دارد و این حق طبیعی است، گفت: یکی از مهم‌ترین هنرهای شورای چهارم این بود که در عین حال که در آن تفکرات سیاسی و جناحی وجود داشت، اما این تفکرات بر تصمیمات شهر سایه نیفکند.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه ملاک و معیارمان در تصمیم‌گیری‌ها، تصمیمات کارشناسی و نه سیاسی بود، گفت: آقای دوستی به من پل صراط را یادآور شد اما باید بگویم که ما پل صراط را هم ساخته‌ایم و حتی رمپ و لوپ‌هایش را ایجاد کرده‌ایم و ان‌شاءالله از این پل هم می‌گذریم.

چمران با تشریح گزارشی گفت: در این چهار سال 371 تذکر توسط اعضا مطرح شد. همچنین شورای چهارم 532 مصوبه و 1273 نامگذاری معبر و خیابان داشته است. همچنین 231 طرح و لایحه نیز در شورا بررسی و به تصویب رسیده است.

رییس شورای شهر تهران در پایان از اعضای شورای شهر و مردم و... حلالیت طلبید و گفت: هرکاری که انجام داده‌ایم در راستای بهبود وضعیت شهر بوده است.

به گزارش ایسنا، جلسه آخر شورای شهر تهران، با یک ساعت تاخیر شروع شد و اعضا در یک ساعت ابتدای جلسه که بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، مسائلی را به صورت محرمانه مطرح کردند.

همچنین رحمت‌الله حافظی با ورود قالیباف ، صحن شورا را با یک بیت شعر ترک کرد و گفت: آنچه یافت نشود، آنم آرزوست.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف نیز به همراه تمامی معاونان خود در این جلسه حضور یافت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 31 مرداد 1396 ، کدخبر: 96053119455 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین