پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۵۳۵
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۳
ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س) باید الگوی جوانان ما و زندگی آنها الگوی همه ما باشد.

شعار سالمحمدناصر نیکبخت، که در ستاد ساماندهی امور جوانان استان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: بانکهای استان در کار وام ازدواج روان هستند و همواره از عملکرد بانکهای همدان در جلسات کشوری دفاع کرده ام.

وی با یادآوری اینکه کارهایی که در حوزه فرهنگی استان انجام شده، قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: البته باید اشکالی اگر وجود دارد، بررسی و برطرف شود.

نیکبخت، یاد و خاطره 21 هزار شهید کارمند دولت در کشور و 450 شهید کارمند استان و شهید محسن حججی را گرامی داشت و افزود: در انتخابات اکثریت قدرت، هماهنگ شده بود که نتیجه طور دیگری رقم بخورد اما مردم، دولت مستقر را با منطق و نظر خود تأیید کردند.

وی تصریح کرد: مردم به برنامه های دولت رای داده و تایید کردند و اکنون باید ما به تایید مردم پاسخ دهیم.

استاندار همدان رای اعتماد قاطع مجلس به دولت را برای دولت تعهدآور دانست و تاکید کرد: اصل دغدغه مسئولین ایجاد اشتغال است، اگر اشتغال حل شود، ازدواج و مسکن نیز راحت تر حل می شود.

وی با اعلام اینکه در همدان مقداری تنگ نظری وجود دارد، افزود: خواستار پژوهش درباره دلیل سرمایه گذاری نکردن همدانی ها در استان شده ام.

نیکبخت با اشاره به اینکه سرمایه گذار از سرو صدا و بگیر و ببند ، فرار می کند، تاکید کرد: در دولت یازدهم در همدان بیش از 8600 میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی انجام شده است.

وی اظهار داشت: در همین مدت 12 هزار میلیارد تومان برای حمایت از تولید در استان تسهیلات پرداخت شده است.

استاندار همدان در آخر گفت: رتبه کسب و کار استان همدان از 24 به 11 در کشور رسیده است که این نشان از درستی آمارهای استان دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین ، تاریخ انتشار شهریور 96، کدمطلب:700401، www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین