پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۸۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳
کلاهبردار ۱۵ میلیارد ریالی برنج در بابل دستگیر و روانه زندان شد.

شعارسال: سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری متصدی یک کارخانه شالیکوبی که با فروش محصولات کشاورزی مردم ۱۵ میلیارد ریال کلاهبرداری و متواری شده بود خبر داد.

وی گفت: در پی مراجعه تعدادی از کشاورزان شهرستان بابل مبنی بر این که متصدی یکی از کارخانه‌های شالیکوبی با فروش محصولات کشاورزی آنان که نزد وی به امانت گذاشته بودند، از این شهرستان متواری شد موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت و کلاهبرداری پلیس آگاهی موفق شدند با انجام تحقیقات گسترده پلیسی متهم را که از آبان ماه سال گذشته پس از فروش برنج‌ های به امانت گذاشته شده نزد وی از این شهرستان متواری شده بود در یکی از شهرستان‌های همجوار شناشایی کنند.

سرهنگ جعفری، گفت:ضمن هماهنگی با مرجع قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و تاکنون ۱۰ نفر از افرادی که متهم از آنان کلاهبرداری کرده است برای اعلام شکایت به پلیسی و مراجع قضائی مراجعه کرده اند.

وی افزود: برابر تحقیقات انجام شده و اظهارات شاکیان متهم در مجموع ۱۵ میلیارد ریال از این افراد کلاهبرداری کرده است.

وی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده با حکم صادره از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد و موضوع همچنان در دست بررسی است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 3شهریور1396، کدخبر: 6216972 : www.yjc.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Romania
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
با غذای اصلی مردم دارن کلاه برداری می کنن وجدان ندارن اینا
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین