پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۸۹۷
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۸
شهردار تهران در بازدید از محل حریق انبار واقع در خیابان فداییان اسلام گفت: متاسفانه تهران از نظر ایمنی شرایط خوبی را ندارد و در آینده ما به دنبال افزایش سهم اعتبارات سازمان آتش‌نشانی خواهیم بود.

شعار سال: محمدعلی نجفی در بازدید از محل آتش‌سوزی دو انبار به وسعت 6 هزار متر مربع در خیابان فداییان اسلام اظهار کرد: متاسفانه تهران از لحاظ ایمنی با اشکالات زیادی روبه‌رو است.

وی تصریح کرد: در گذشته طرح جامعی را برای شهر تهران تدوین کرده بودیم که متاسفانه در اجرا با مشکلاتی روبه‌رو بوده است.

شهردار تهران همچنین از افزایش سهم اعتبارات سازمان آتش‌نشانی در مدیریت شهری جدید خبر داد و گفت: ما به دنبال افزایش سهم اعتبارات هستیم و این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

نجفی همچنین به استقرار ایستگاه‌های آتش‌نشانی در مناطق 19 و 20 گفت: تلاش می‌شود با برگزاری جلسات متعدد با مسئولان سازمان آتش‌نشانی ایستگاه‌های آتش‌نشانی مستقر در مناطق بازنگری شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری سلامت نیوز ، تاریخ انتشار شهریور 96، کدمطلب:222227، www.salamatnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین