پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۹۲
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۳
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه دشمن به واسطه دست نیافتن به اهداف شوم خود در ایران سردرگم شده است، گفت: استکبار به دنبال تغییر ارزش‌ها در جامعه اسلامی است.

شعارسال : سیدمحمد حسینی شامگاه سه شنبه در نشست روشنگری با موضوع تحریف امام (ره) و پروژه نفوذ در حسینیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابلسر، اظهار داشت: دشمن به دلیل دست نیافتن به اهداف و توطئه‌های شوم خود، دچار سردرگمی شده است.

وی افزود: دشمن با معرفی یک امام لیبرالی می‌خواهد چهره‌ای دیگر از امام (ره) را نشان دهند تا با ایجاد دوگانگی و بر پایه (افتخار به شعار دیروز، به امروز نقد داریم و به فردا امیدواریم) به جنگ علیه انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری بیاید.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به کلامی گهربار از امام علی (ع) که فرمود: کسی که شمشیر ظلم بر دیگران بر می‌کشد، با همان شمشیر کشته می‌شود، تصریح کرد: این‌طور نیست که آل سعود فکر کند اکنون چون بر مصدر قدرت قرار دارد، پس هر کاری که دلش می‌خواهد می‌تواند انجام دهد.

حسینی با بیان اینکه خاندان آل سعود از روز اول بر پایه ظلم و جنایت و با کمک انگلیسی‌ها بنا نهاده شد، گفت: این خاندان بیش از ده‌ها سال در جهان اسلام؛ مظهر پلیدی، جدایی و نزاع بوده و هستند و از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون نیز لحظه‌ای از رذالت، شرارت و جنایت علیه اسلام، انقلاب اسلامی و نظام مقدس اسلامی ایران دست برنداشته است.

وی با اشاره به شهادت مظلومانه آیت‌الله شیخ باقر نمر، افزود: رایزن سیاسی آمریکا حدود 8 سال پیش طی ملاقاتی که با شهید گرانقدر آیت‌الله شیخ باقر نمر داشته گزارشی از مجموع گفت‌و‌گوی خود با این شهید گرانقدر تنظیم و به دولت آمریکا ارائه می‌دهد که در آن گزارش بر شش دلیل برای به شهادت رساندن آیت‌الله شیخ نمر اشاره می‌کند.

این کارشناس مسائل سیاسی، گفت: رایزن سیاسی آمریکا در گزارش خود؛ ایجاد اتحاد میان شیعیان عربستان، شجاع بودن و ایجاد ناآرامی در عربستان، برابری مدل حکومتی آن شهید والامقام با مدل ولایت فقیه در ایران را از جمله جرایم شهید نمر برشمرد و با تندرو خواندن آن شهید والا مقام او را فردی بدون درک و ارتباط با اسلام میانه رو خطاب کرد.

حسینی، تصریح کرد: دشمن چون احساس می‌کند در موضع قدرت قرار ندارد و به ندرت در حال از دست دادن قدرت و جایگاه سیاسی خود در عرصه‌های بین‌المللی است، در حال انجام چنین اقدامات جنون‌آمیزی علیه کشورهای بی‌دفاع و بی‌گناه منطقه و کشتار وحشیانه و جنایت‌های غیرانسانی در جوامع اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت شناسایی تحرکات و اهداف خصمانه عوامل نفوذی توسط نخبگان، فرهیختگان و بسیجیان در جامعه و با بیان اینکه پروژه نفوذ یک بحث جدی و در طول تاریخ وجود داشته، گفت: نفوذ به معنای ورود یک فرد با چهره موجه و با عنوان دلسوز و مدافع حقوق مردم جهت جلب آرای مردمی برای ضربه زدن در مواقع حساس و ضروری به بدنه انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

این کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر تبیین فتنه 88 و بصیرت‌افزایی در جامعه؛ افزایش تساعدی کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را نوعی بازی دو سر برد برای دشمنان دانست و افزود: به راه افتادن چنین جریانی در کشور بدین معناست که اگر آنانی که خود را در این جریان ذینفع می‌دانند در انتخابات موفق به کسب حداکثری آرای مردم شوند؛ می‌گویند، خب حق مظلوم ادا شد و اگر هم به قدرت نرسیدند؛ بگویند بر مظلوم ظلم روا شده است.

حسینی با بیان اینکه نخبگان، فرهیختگان و بسیجیان باید بصیرت هرچه تمام‌تر از بروز چنین جریانات احتمالی در میهن اسلامی ایران پیشگیری تا فرصت سوء استفاده و نفوذ از دشمنان صلب شود، خاطرنشان کرد: حضور یک مجلس مقتدر و قوی در رأس نظام موجب پیشگیری از بروز بسیاری از ضعف‌ها و معایب در آینده در کشور می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های چنین مجلسی افزود: مجلسی از مجموع افراد صالح، سالم و وفادار به آرمان‌ها، اهداف و ارزش‌های والای اسلام، انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، شهدا و رزمندگان دفاع مقدس اسلام و انقلاب که تحت هیچ شرایطی منافع فردی خود را بر مصالح جمعی انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ترجیح ندهند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار چهارشنبه 16 دی 1394 ، کد مطلب : 963259 : www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین