پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۳۸
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: زمزمه‌های فتنه ۸۸ یک سال قبل از انتخابات مطرح شد و رمز آن نیز تقلب بود.

شعارسال : حجت‌الاسلام حمید رسایی در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی که با موضوع خطر نفوذ در مسجد امام علی (ع) مشهد برگزار شد بیان کرد: فتنه ۸۸ با هدف براندازی نظام طرح ریزی شده بود و زمینه ایجاد فتنه و توطئه توسط استکبار و قبل از انتخابات برنامه ریزی شده بود.

وی با بیان اینکه تقلب رمز فتنه بود اظهار کرد: هنگامی که مطرح شد دولت وحدت ملی باید شکل بگیرد و در همایش‌ها و جلساتی نقل قول می شد که از رأی مردم باید مراقبت شود باید اذعان کرد در همان حال بستر سازی برای یک کار فتنه‌انگیز در حال شکل گرفتن بود.

وی با بیان اینکه هشت ماه طول کشید تا لایه‌های مختلف مردم متوجه شدند که تقلب یک اسم رمز است ادامه داد: خوشبختانه بصیرت و هوشیاری مردم ولایتمدار و مسلمان ایران در ۹ دی پایانی بر خفه‌ شدن فتنه و آنهایی بود که برابر ولایت قد علم کرده بودند.

* دشمنی با نظام ریشه در استکبار دارد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب علمدار اسلام حقیقی است و با شعار استکبار ستیزی نظر بسیاری از محرومان و مستضعفان جهان را به خود معطوف کرده است بیان کرد: این اصل موجب شده تا استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون به شیوه های مختلف در صدد مبارزه و مقابله با انقلاب برآید.

* ۹ دی مرز بین حق و باطل بود

حجت الاسلام رسایی با اشاره به اینکه ۹ دی یادآور یکی از روزهای مهم انقلاب اسلامی است بیان کرد: شش سال پیش در چنین روزی به برکت حماسه حضور چند میلیونی مردم در تقویم تاریخی کشور به عنوان حماسه ثبت شد تا آنجا که رهبر معظم انقلاب این روز را یوم‌الله نامیدند.

وی با بیان اینکه عده ای در این روز تمامی حرمت ها و ارزش ها را زیر پا گذاشتند و به مقدسات مردم و حتی سرور و سالار شهیدان بی حرمتی کردند افزود: ۹ دی روزی بود که مرز حق و باطل مشخص شد.

وی اظهار کرد: ۹ دی روزی بود که مردم به عشق رهبر معظم انقلاب وقتی احساس کردند خطر بزرگی در انقلاب در حال شکل گیری است به خیابان‌ها آمدند و نسبت به توهین عده ای ضد ولایت فقیه واکنش نشان دادند.

وی گفت: هر چند نهم دی سال ۸۸ به قصه فتنه پایان داد اما فتنه‌های زیادی در پیش رو است که خنثی سازی آن نیازمند بصیرت و حفظ هوشیاری است.

وی یادآور شد: واقعیت اینست که جریانی در کشوردر تقابل با اندیشه‌های امام راحل است و هرچند بعضی وقت‌ها در آن همراهی با حضرت امام نیز دیده می‌شود.

* ضعف تقوا بستر نفوذ را فراهم می کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ضغف تقوا بستر نفوذ را تسهیل می کند بیان کرد:

یکی از مشکلاتی که جهان اسلام با آن دست و پنجه نرم می کند همین موضوع است که برخی در رأس کشور اسلامی هستند که تقوا نداشته و همین امر موجب نفوذ دشمن و سرسپردگی آنها در برابر استکبار شده است.

وی با بیان اینکه نفوذ از صدر اسلام وجود داشته بیان کرد: این موضوع که رهبری چند بار در چندین ماه اخیر بر روی آن تأکید کردند باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سازمان‌های جاسوسی برای دستیابی به اهداف خود حتی رفتار خانواده‌های مسئولان را نیز رصد کرده و در صدد تاثیر گذاری بر روی آنها هستند ادامه داد: این اقدام یکی از ویژگی های بارز شیطان است.

وی علم مدیریت را سد راه نفوذ دشمن دانست و گفت: اگر مدیریت وجود نداشته باشد جامعه به انحراف کشیده شده و استکبار بر آن مسلط می‌شود مانند شرایطی که در رژیم طاغوت حاکم بود و مدیریتی در کشور وجود نداشت.

وی بیان کرد: علم به دین و اجتهاد یکی دیگر از ابزار سد را نفوذ است و لذا بسیاری اوقات انسان‌هایی را می بینیم که به رغم با تقوا بودن اما اجتهاد نداشته و در معرض نفوذ قرار می گیرند.

رسایی بیان کرد: خط نفوذ و خط فتنه، تهاجم فرهنگی و اصلاحات آمریکایی است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار پنجشنبه 10 دی 1394 ، کد مطلب : 3013458 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین