پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۳۴۳
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
رسانه‌های غربی نوشتند: ده‌ها هزار ایرانی در حمایت از حکومتشان در سراسر ایران به خیابان‌ها آمدند.

شعارسال: ملت بصیر و ولایی ایران از صبح امروز بار دیگر با حضور در صحنه، 9 دی دیگری آفریدند و با حضور در خیابان‌ها و اعلام برائت از اغتشاشگران و مزدوران داخلی دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی با ولایت و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند و به دشمنان ایران نشان دادند که مشکلات معیشتی و اقتصادی هیچ تأثیری بر عزم ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت نخواهد گذاشت.

از صبح امروز بسیاری از استان‌های کشور صحنه خروش ملت انقلابی ایران علیه اهانت اغتشاشگران و دشمنان ایران به مقدسات بود.

ملت ایران بار دیگر ثابت کردند که همواره پشتیبان انقلابشان هستند و اهانت به مقدسات را لحظه‌ای تحمل نخواهند کرد.

* « مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر فتنه‌گر» ملت ایران در اعتراض به آشوب‌های اخیر

مردم اهواز از ساعت 9:30 صبح امروز علیه آشوبگران به پا خاستند و با راهپیمایی، اعتراض خود را نسبت به آشوبگری اعلام کردند.

این راهپیمایی از امانیه میدان مولوی (سه‌گوش) آغاز شده و به سمت چهارراه سلمان فارسی (نادری) و چهارراه آبادان ادامه خواهد داشت.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان سخنران این مراسم است.

مردم ولایتمدار اهواز دوشنبه‌شب هم در اقدامی خودجوش در اعتراض به آشوب‌های اخیر به خیابان آمدند و بساط آشوبگران را جمع کردند.

* مردم انقلابی قم هم‌پای ملت ایران در دفاع از انقلاب و ولایت به خیابان‌ها آمدند

تجمع و راهپیمایی مردم انقلابی قم از دقایقی پیش در میدان جانبازان این شهر در واکنش به اغتشاشات اخیر در کشور آغاز شده است.

مردم قم در این راهپیمایی با شعارهای «مرگ بر آمریکا» «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر فتنه‌گر» و ... از آشوبگران برائت جسته و بار دیگر با انقلاب و ولایت تجدید میثاق کردند.

آیت‌الله سید محمد سعیدی در جمع مردم راهپیمایی می‌کند.

* دریای خروشان مردم کرمانشاه در محکومیت اغتشاشات اخیر

خشم مردم کرمانشاه از تحرکات اوباش هدایت شده در روزهای اخیر یکی از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین خیابان‌های این شهر(مدرس تا آزادی) را مملوء از جمعیت کرده است.

مردم کرمانشاه در پی اغتشاشات اخیر، با شرکت در راهپیمایی شکوه وحدت، انزجار خود را از آشوب‌گران و تخریب‌کنندگان اموال عمومی اعلام کردند و امروز پاسخ محکمی به بر هم‌زنندگان نظم و امنیت دادند و اعلام کردند که همواره پشتیبان و حامی انقلاب اسلامی بوده و هستند.

مردم انقلابی شهرستان‌های کرمانشاه با برگزاری اجتماع بزرگ، تحرکات و اغتشاشات اخیر در کشور را محکوم کرده و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، انقلاب و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

مردم در این راهپیمایی‌ها با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه، از آشوب‌های اخیر اعلام برائت کرده و حمایت قاطع خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند و خواستار پایان دادن به این تجمعات شدند.

براساس این گزارش، در این راهپیمایی‌ها مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی، خواستار توجه دولت به مطالبات مردم شد.

گفتنی است، نظیر این راهپیمایی وحدت و همبستگی، در دیگر شهرستان‌های استان کرمانشاه هم‌اکنون در حال برگزاری است.

حضور با شکوه مردم گلستان در محکومیت هنجارشکنان روزهای اخیر

مراسم راهپیمایی مردمی علیه هنجارشکنان، اغتشاش گران و بی‌حرمتی‌ها از صبح امروز همزمان با بسیاری از نقاط کشور، با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان گرگان مرکز استان گلستان برگزار شد.

مردم مومن و متعهد شهرستان گرگان برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و به منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندان‌شکن به اغتشاشات خیابانی چند روز گذشته صبح امروز به خیابان آمدند و فریاد مرگ بر فتنه‌گر سر دادند.

در این راهپیمایی خودجوش مردمی، اقشار و مجموعه‌های مختلف و گروه‌های مردمی در شهرستان گرگان از ساعت 10 صبح امروز در میدان مازنداران گرگان تجمع کرده و سپس به سمت میدان وحدت (شهرداری) گرگان حرکت کردند.

* پاسخ محکم همدانی‌ها به اغتشاشات اخیر

مردم شهیدپرور و ولایی تویسرکان که طی اغتشاشات اخیر، صحنه جولان فتنه‌گران بودند، امروز با تجمع پرشور خود، پاسخ محمکمی به آشوبگران و فرصت‌طلبان دادند.

مردم نهاوند نیز صبح امروز و همزمان با سراسر کشور تجمع اعتراض‌آمیزی نسبت به اغتشاشات اخیر آشوبگران و عناصر ضد انقلاب نشان دادند و با سر دادن شعار «مرگ بر فتنه‌گر» خواستار برخورد با آنها شدند.

مردم دیار کریم‌خان زند نیز علیه فتنه‌گران خروشیدند و با اتحاد و همبستگی به آشوب‌طلبان ثابت کردند که هیچ گاه از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دست نخواهند کشید.

تجمع و راهپیمایی امروز مردم شهرستان جم در مقابل آشوب‌گران و برهم زنندگان امنیت و آرامش ملی بود و ندای «مرگ بر فتنه‌گر» و «مرگ بر آشوب‌گر» در نگین سبز استان بوشهر طنین‌افکن شد.

صبح امروز آحاد مختلف مردم شهرستان جم با حضوری دیگر و راهپیمایی میثاق با ولایت حرکات اخیر اغتشاش‌گران و برهم زنندگان امنیت ملی محکوم کردند.

آنها با اعلام انزجار از دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بیعتی دوباره با انقلاب اسلامی داشتند و نسبت به اغتشاشات اخیر برخی در برخی شهرهای کشور واکنش نشان دادند.

اقشار مختلف مردم و به خصوص جوانان و دانشجویان انقلابی و با بصیرت شهرستان جم از ساعت 10 صبح امروز با تجمع در میدان امام حسین (ع) شهر جم و راهپیمایی تا آرامگاه شهید گمنام در کنار بازارچه شهرداری با سر دادن شعار «مرگ بر فتنه‌گر» اقدام اخیر برخی اغتشاش‌گران و آشوب‌گران در کشور را محکوم کردند.

در تجمع امروز مردم جم شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «فتنه‌گر حیا کن کشور را رها کن»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» سر دادند.

تجمع و راهپیمایی امروز مردم شهرستان جم در مقابل آشوب‌گران و برهم زنندگان امنیت و آرامش ملی بود و ندای «مرگ بر فتنه‌گر» و «مرگ بر آشوب‌گر» در نگین سبز استان بوشهر طنین افکن شد.

مردم انقلابی جم با در دست داشتن پرچم‌های ایران و عکس امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در این تجمع حضور یافته بودند.

* بسیجیان ورامینی در دفاع از نظام اسلامی کفن‌پوش شدند

شماری از بسیجیان ورامینی پیش از ظهر امروز در تجمعی که در بوستان شاهد این شهر برگزار شد، در دفاع از نظام اسلامی کفن‌پوش شدند.

کفن‌پوش شدن بسیجیان پایگاه شاهد حوزه حضرت فاطمه (س) ورامین در دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت و بسیجیان بار دیگر تأکید کردند تا آخرین قطره خون خود در راه انقلاب و نظام اسلامی ثابت‌قدم هستند.

در این برنامه، اعلام انزجار از اغتشاشات به وجود آمده در برخی استان‌های کشور نیز صورت گرفت و بسیجیان ورامینی در بوستان شاهد با شعار «ما حامیان رهبریم» تجمع کردند.

خروش مردم لرستان علیه آشوبگران؛ تجدید عهده دوباره مردم با ولایت و انقلاب

مردم استان لرستان همزمان با سایر نقاط کشور امروز چهارشنبه در یک راهپیمایی گسترده اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

مردم استان لرستان در حالی که کمتر از یک ساعت با آغاز رسمی راهپیمایی مانده بود،در مسیرهای تعیین شده به جمعیت حاضر در راهپیمایی پیوستند.

راهپیمایان تصاویری از امام راحل، رهبر معظم انقلاب را در دست داشتند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را در شهرهای مختلف استان لرستان با اهتزاز در آوردند و زیر سایه این پرچم شعار مرگ بر منافق سر دادند.

مردم لرستان همچنین در این راهپیمایی با شعارهایی از جمله مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر ضد ولایت فقیه انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی ابراز داشتند؛ زنان لرستان نیز در این راهپیمایی در حالی که برخی از آنها کودکان خردسال خود را در آغوش داشتند به جمعیت راهپیمایان پیوستند و انزجار خود را از اقدامات اغتشاش گران به نمایش گذاشتند.

* راهپیمایی مردم استان خراسان شمالی علیه آشوب‌گران

مردم خطه گنجینه معرفت‌ها و باب الرضا در حضوری باشکوه و پرصلابت به اعلام حمایت از ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخاستند و از دشمنان، فتنه‌گران و اغتشاش‌گران برائت جستند و اقدامات اخلال‌گرایانه عده‌ای در کشور را محکوم کردند.

ثبت حماسه‌ ماندگار دیگری در کارنامه ولایتمداری مردم استان خوزستان

امروز 13 دی‌ماه بار دیگر مردم شهیدپرور و غیور خوزستانی همزمان با سراسر کشور با شرکت در راهپیمایی "شکوه وحدت" مهر تثبیتی بر کارنامه ولایتمداری خویش حک کردند و با اعلام برائت از اهانت‌کنندگان به غرور ملی کشورمان راه خود را از بیگانگان جدا ساختند.

چند روز گذشته اعتراض به حقی که شهروندان شاکی از عملکرد دولت برای رسیدن به مطالبات بر حق خود داشتند به دلیل عده‌ای سودجو از محوریت اصلی که همان دغدغه های معیشتی بود، خارج شد.

اغتشاشات و آشوب‌های سازمان یافته که توسط بیگانگان و رسانه‌های ضد انقلاب خط دهی می‌شد سبب شد که اعتراضات به جای رساندن دغدغه‌های مردم به گوش مسئولان، فقط آثار سوئی از جمله توهین به مقدسات اسلام و ایران و به آتش کشاندن نماد کشور همچنین بی احترامی به شهدای گرانقدر که غیر قابل جبران هستند را به جای بگذارد.

فتنه گران با فتنه‌های تکراری و سر دادن شعارهای استکباری و ضد اسلامی همچنین به آتش کشاندن و تخریب اموال عمومی در همان ساعات ابتدایی تجمعات، ماهیت اصلی خود را نشان دادند و این موضوع سبب شد که مردم معترض نسبت به وضعیت معیشتی نیز در همان لحظه از مسیر حرکت فتنه گران جدا و به صف ولایتمداران ولایی ملحق شوند.

خارج شدن مردم معترض به وضعیت معیشتی و اقتصادی خوزستان از صف آشوبگران حاکی از آن است که همچنان مردم این خطه از کشور همچون جهاد بی وقفه در هشت سال جنگ تحمیلی ولایتمدار بوده و نسبت به دوست و دشمن و نوع ابراز همدردی هر یک از آنها هوشیار و آگاه هستند.

بوشهری‌ها اعمال اغتشاش‌گران را محکوم کردند

مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار بوشهر صبح امروز در اقدامی خودجوش در حمایت از مقام معظم رهبری، ارزش‌های انقلاب اسلامی و محکوم کردن اعمال آشوبگران به خیابان‌ها آمدند و خواستار برخورد قاطع با آشوب‌گران شدند.

این راهپیمایی که از دبیرستان حجاب تا میدان امام(ره) بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، استاندار، خانواده معظم شهدا، دانشجویان، دانش‌آموزان و قشرهای مختلف برگزار شد مردم بوشهر در مسیر راهپیمایی شعارهای ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است، قوه قضاییه اقدام انقلابی، راه امام و شهدا زنده است نهضت ما همیشه پاینده است، ما انقلابی هستیم پشت سر ولایت هستیم و مطالبات مردم هرگز نشه فراموش سر دادند.

ما همه با هم هستیم - یار ولایت هستیم، فتنه‌گران رسوایند- نوکر آمریکایند، مرگ بر فتنه‌گران خائن، سیلی زدیم به صورت آمریکا- با وحدت ملت آگاه ما، منافق منافق این آخرین پیام است - ملت انقلابی آماده قیام است، تا پای جان حامی انقلابیم - پیرو رهبر و خط امامیم، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از دیگر شعارهای راهپیمایان بوشهری بود.

* راهپیمایی مردم ولایتمدار خمینی‌شهر در اعتراض به آشوب آشوبگران

مردم انقلابی شهرستان خمینی‌شهر از صبح امروز در محکومیت اغتشاشات اخیر راهپیمایی کردند.

مردم این شهر با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر فتنه‌گر» انزجار خود را از آشوب‌های اخیر در کشور اعلام کردند.

اعلام انزجار مردم نهاوند از اغتشاشگران حوادث اخیر

مردم مومن و همیشه در صحنه نهاوند صبح امروز با برگزاری راهپیمایی پرشور، تحرکات و اغتشاشات اخیر عده‌ای فریب خورده و عوامل پشت صحنه وقایع اخیر این شهرستان را محکوم و با رهبری انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت مجدد کردند.

مردم ولایتمدار نهاوند همزمان با بسیاری از شهرها سراسر کشور از میدان ابوذر تا میدان امام (ره) را پیموده و با بیان شعارهایی مانند" مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل" و" مرگ بر فتنه‌گر" از دشمنان نظام اسلامی اعلام انزجار کرده و با سردادن شعارهایی مانند "این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده"،" ای رهبر آزاده آماده‌‌ایم آماده" مهر تایید دیگری بر سند ولایتمداری و انقلابی‌گری خود زدند.

امام جمعه نهاوند نیز با حضور در این راهپیمایی با شکوه ضمن قدردانی از بصیرت، آگاهی، غیرت و ولایتمداری مردم نهاوند و حضور گسترده آنها در این اجتماع عظیم اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون دشمنان ما با به راه انداختن فتنه‌های مختلف در کشور به دنبال آزمایش مردم در وفاداری به انقلاب اسلامی بوده‌اند.

*واکنش رسانه های غربی

خبرگزاری فرانسه نوشت، ده‌ها هزار ایرانی در حمایت از حکومت در سراسر ایران برای راهپیمایی به خیابان‌ها آمده‌اند.

همچنین خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت، بعد از چند روز اعتراض در ایران، هزاران نفر از مردم ایران در شهرهای مختلف روز چهارشنبه در حمایت از نظام راهپیمایی برگزار کردند.

روزنامه انگلیسی اکسپرس هم ضمن اشاره به این واقعیت نوشت، مردم ایران در این راهپیماییِ ده‌ها هزار نفری، با در دست داشتن عکس رهبرشان، پلاکاردهایی حمل می‌کردند که بر روی آن نوشته شده بود «مرگ بر فتنه‌گران».

شبکه اس‌بی‌اس استرالیا هم نوشت، حامیان حکومت ایران بعد از اعتراضات اخیر، با در دست داشتن پرچم ایران و پلاکاردهایی در حمایت از نظام در سراسر این کشور به خیابان‌ها آمدند.

همچنین شبکه خبری سی‌ان‌ان نوشت، مردم ایران در حمایت از نظام و در مخالفت با اعتراضات اخیر، روز چهارشنبه در سراسر این کشور راهپیمایی کردند.

شبکه فرانس 24 هم ضمن اشاره به این راهپیمایی نوشت، هزاران ایرانی در شهرهای مختلف ایران روز چهارشنبه با حضوری گسترده حمایت خود از نظام را نشان دادند و شعار می‌دادند «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست».

فرانس 24 افزود، «جمعیت با شعار اینکه "رهبر ما آماده‌ایم" و با در دست داشتن پرچم ایران و عکس رهبرشان در شهرهای مختلف راهپیمایی کردند».

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری جهان نیوز ، تاریخ انتشار: 13 دی 1396 ، کدخبر: 578685 ، www.jahannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین