پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۵۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین روز یکشنبه را برای راهپیمایی محکومیت فتنه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی در قزوین اعلام کرد.

شعار سال: در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به پیامی از رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده است: مهمترین هدف دشمن ناامید کردن ملت است که به اذن الله زمین گیر خواهند شد. امام خامنه ای (مد ظله العالی)

در چند روز اخیر دشمنان زخم‌خورده انقلاب اسلامی با سوء استفاده از مطالبات به ‌حق مردم که توجه به آن همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است دست به اغتشاش و ایجاد ناامنی در بعضی از نقاط استان و کشور زدند.

این اقدام که با هماهنگی رسانه‌های مجازیِ همکار با سرویس‌های اطلاعاتی امریکا و اسرائیل انجام شده موجب آزردگی خاطر عموم شهروندان جمهوری اسلامی شد.

اکنون زمان آن رسیده که مردم با حضور در صحنه و جدا کردن حساب خود از فتنه‌گران و اعلام مطالبات خود از مجاری قانونی، بار دیگر طومار فتنه جدید را درهم بپیچند تا مبادا خدشه‌ای به وحدت، همدلی و امنیت این سرزمین وارد شود.

بر همین اساس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از مردم شریف و نجیب استان دعوت می‌ کند در راهپیمایی روز یکشنبه ۱۷دی ماه از ساعت ۹.۳۰ صبح در شهرهای مختلف استان و در شهر قزوین که از میدان میرعماد به طرف میدان عدل و خیابان خیام انجام می‌شود حضور بهم رسانند و با شرکت خود حساب ملت را از آشوبگران و فتنه ‌انگیزان جدا کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 14دی 96، کدمطلب:4190894، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
mm84
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
وحدت تنها راه مقابله مردم با تهدید های خارجی هست
ا.ح75
ناشناس
Switzerland
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
مردم قزوین در بسیاری از فتنه های کشور همیشه پشتیبان ولایت فقیه بوده اند و هستند و کسی جرئت ایستادگی در برابر آن ها را ندارد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین