پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۶۲۶
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
استاندار گیلان گفت: این کشور، نظام و انقلاب متعلق به همه مردم است؛ کاری نکنیم بستر برای سوء استفاده‌ دشمنان نظام اسلامی فراهم شود.

شعار سال: مصطفی سالاری با اشاره به فرهنگ متعالی و تمدن دیرین شهر رشت و بیان اینکه رشت و بطور کلی استان گیلان بانی بسیاری از اولین‌ها نظیر تاسیس اولین داروخانه در کشور بوده است، تصریح کرد: همانگونه که همواره تاریخ را ورق می‌زنیم و به گذشته می‌بالیم، باید توجه بیشتری به آینده داشته باشیم و به گونه‌ای عمل کنیم که آینده‌ای پر از افتخار که یقیناً حق این دیار است رقم بخورد.

همه ما حقوق بگیر مردم هستیم و وظیفه داریم تمام توان خود را به کار ببریم

استاندار گیلان در بخشی دیگری از سخنانش و با اشاره به وقایع روزهای اخیر، اظهار داشت: گیلانی‌ها بالاخص جوانان که سرمایه‌های گیلان زمین و کشور هستند، در وقایع روزهای اخیر نیز ابعاد دیگری از فرهنگ غنی این دیار را به منصه ظهور رساندند و این تمایز به روشنی قابل مشاهده بود. دکتر مصطفی سالاری اضافه کرد: برخی کاستی‌ها وجود دارد و مردم حق دارند انتقاد کنند؛ البته باید توجه داشته باشیم اگر کم و کاستی وجود دارد ارتباطی به انقلاب و نظام اسلامی ندارد بلکه قطعاً عملکرد ما مسئولان نقص دارد؛ انتظار دارم مطابق با فرهنگ غنی و متعالی که در گیلان یافت می‌شود، همه با هم و در کنار هم برای برطرف شدن مشکلات تلاش کنیم؛ یقیناً در سایه تعامل و همراهی مردم و مسئولان و با توکل به خداوند می‌توانیم مشکلات را مرتفع نموده و مسیر توسعه را با سرعت بیشتری طی کنیم. وی تأکید کرد: همه ما حقوق بگیر مردم هستیم و وظیفه داریم تمام توان خود را به کار ببریم.

جوانان انقلاب را دوست دارند و هرگز راضی نخواهند بود لطمه‌ای به آن وارد شود

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه مسئولان باید سرما و گرمای مردم را احساس کنند و از نزدیک در جریان نیازهای آنها باشند، گفت: اینکه مدیری دچار هیمنه کاذب شده و مغرور شود پسندیده نیست. دکتر سالاری جوانی را یکی محورهای اصلی انقلاب دانست و اظهار داشت: باید مسیر دسترسی مردم به مدیران روشن باشد و بتوانند حرف دلشان را به گوش ما برسانند؛ همواره گفتم و باز هم تأکید می‌کنم که جوانان بلااستثناء انقلاب را دوست دارند و هرگز راضی نخواهند بود لطمه‌ای به آن وارد شود.

باید به جوانان فرصت دهیم، تا در مناصب مختلف تجربه کسب کنند

وی با اشاره به اینکه همین جوانان 25 الی 35 ساله بودند که در سال‌های دفاع مقدس فرماندهی جنگ را برعهده داشتند و رشادت‌ها و پیروزی‌های غرور آفرینی کسب کردند، تصریح کرد: از اظهار نظرات و اعمال سلایق شخصی بپرهیزیم؛ اینکه سلیقه شخصی خود را مبنای تشخیص انقلابی بودن یا نبودن یک فرد قرار دهیم، صحیح نیست؛ باید به جوانان فرصت دهیم، تا در مناصب و عرصه‌های مختلف تجربه کسب کنند.

استاندار گیلان امر به معروفی که از سوی مردم انجام گیرد را به مراتب اولی تر دانست و گفت: از رسانه‌ها نیز می‌خواهم حرف دل جوانان را به ما برسانند؛ از نظر سنی نسبت به سایر استانداران کشور احساس قرابت بیشتری با جوانان داشته و لذا انتظار دارم همراه و همگام با هم برای نیل به اهداف متعالی تلاش کنیم.

اگر یک نفر کارشکنی کند کارنامه همه خراب خواهد شد

سالاری با اشاره به برخی ناملایمات‌ و بداخلاقی‌ها، اظهار داشت: همه ما مسئولان از مردم حقوق می‌گیریم و شایسته است تمام توان خود را برای خدمت خالصانه به آنها به کار ببریم؛ حتی اگر یک نفر کارشکنی کند کارنامه همه خراب خواهد شد چرا که ما به هم پیوسته هستیم و در کنار هم می‌توانیم موفق ظاهر شویم.

*این کشور، نظام و انقلاب متعلق به همه مردم است؛ کاری نکنیم بستر برای سوء استفاده‌ مخالفان و دشمنان نظام اسلامی فراهم گردد*

وی با بیان اینکه وظیفه سنگینی در برابر جوانان داریم، خاطرنشان کرد: نباید به گونه‌ای پیش برویم که رؤسای جمهور آمریکا و رژیم صهیونیستی که همواره به انحاء مختلف بداخلاقی‌ها و کارشکنی‌هایشان برایمان برملا شده است، ژست دلسوزی برای مردم بزرگ ایران بگیرند. استاندار گیلان اضافه کرد: کاری نکنیم کشورهای بیگانه برایمان عربده بکشند؛ این کشور، نظام و انقلاب متعلق به همه مردم است؛ کاری نکنیم بستر برای سوء استفاده‌ مخالفان و دشمنان نظام اسلامی فراهم گردد.

*برای حل مشکلات مردم لازم است منیت‌ها، دیوار کشی‌ها و منافع و سلایق گروهی و حزبی را کنار بگذاریم*

سالاری ادامه داد: معضل اشتغال اساسی‌ترین موضوع مد نظر ما است و این معضل با کمک آحاد مردم و همراهی و همدلی برطرف شدنی است. وی تأکید کرد: برای حل مشکلات مردم لازم است منیت‌ها، دیوار کشی‌ها و منافع و سلایق گروهی و حزبی را کنار بگذاریم.

به هیچ کسی در خارج از مرزهای کشور اجازه ندهیم حتی تصور کند می‌تواند تیشه به ریشه منافع ملی ما بزند

نماینده عالی دولت در استان با تأکید بر لزوم توجه به نصایح رهبری معظم انقلاب که همواره چراغ راه بوده است، عنوان کرد: به هیچ کسی در خارج از مرزهای کشور اجازه ندهیم حتی تصور کند می‌تواند تیشه به ریشه ی منافع ملی ما بزند.

انشاءا... همه با هم دست در دست هم برای ساختن ایرانی آباد و پرمهر تلاشی مجدانه خواهیم داشت

سالاری در پایان سخنانش با تشکر از کسانی که با رعایت اصول و بصورت کاملا متمدنانه گلایه‌مندی خود را طی روزهای اخیر ابراز کردند و تقدیر از عوامل نیروی انتظامی استان که صبورانه مردم را همراهی کردند و قدردانی از خانواده‌‌هایی که دلسوزانه جوانان را همراهی کرده و برای روشن کردن ذهن آنها تلاش کردند، گفت: انشاءا... همه با هم، دست در دست هم، برای ساختن ایرانی آباد و پرمهر، تلاشی مجدانه خواهیم داشت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 13دی 96، کدمطلب:578228، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین