پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۵۱۵
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
بعد از قیام مردم در «ایلام»، «اراک»، «اهواز»، «خرم‌آباد»،«گرگان»، «کرمانشاه»، «آبادان»، «بوشهر»، «قم»، «خرم آباد»، «مراغه»، «دزفول»، «زابل»، «خمینی شهر»، «خراسان جنوبی»، «کرج»، «بندرعباس»، «همدان» و... مردم «مشهد»، «بیرجند»، «اردبیل»، «اصفهان»، «شیراز»، «یاسوج»، «ارومیه» و شهرهای «مازندران» نیز امروز با حضور عظیم خود در محکومیت آشوب‌گری‌های اخیر راهپیمایی کردند.

شعارسال:بعد از قیام مردم در «ایلام»، «اراک»، «اهواز»، «خرم‌آباد»،«گرگان»، «کرمانشاه»، «آبادان»، «بوشهر»، «قم»، «خرم آباد»، «مراغه»، «دزفول»، «زابل»، «خمینی شهر»، «خراسان جنوبی»، «کرج»، «بندرعباس»، «همدان» و... مردم «مشهد»، «بیرجند»، «اردبیل»، «اصفهان»، «شیراز»، «یاسوج»، «ارومیه» و شهرهای «مازندران» نیز امروز با حضور عظیم خود در محکومیت آشوب‌گری‌های اخیر راهپیمایی کردند.

بخشی از شعار های امروز مردم در قیام عظیم عبارت است از: «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «نه سازش، نه تسلیم؛ نبرد با آمریکا»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «مرگ بر فتنه گر»، «جانم فدای اسلام»، «جانم فدای قرآن» و ...

روز گذشته - چهارشنبه سیزدهم دیماه - نیز شهرهای ایران اسلامی شاهد تجمع و راه‌پیمایی خیل عظیمی از مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی در محکومیت آشوب‌ها و اغتشاش‌های اخیر بود.

مردم شهرهای «ایلام»، «اراک»، «اهواز»، «خرم‌آباد»،«گرگان»، «کرمانشاه»، «آبادان»، «بوشهر»، «قم»، «خرم آباد»، «مراغه»، «دزفول»، «زابل»، «خمینی شهر»، «خراسان جنوبی»، «قم»، «کرج»، «بندرعباس»، «همدان» و دیگر شهرها راهپیمایی با شکوهی برگزار کردند.


تصاویر راهپیمایی روز گذشته گواه حضو صدها هزار نفری مردم است. شعارهای غالب این تظاهرات عبارت است از «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر منافق و فتنه‌گر و آشوبگر»، «ملت ما، بصیر است».



مردم ایران اسلامی روز گذشته با حضور پرشکوه در شهرهای مختلف بار دیگر با آرمان‌های نظام و انقلاب بیعت کردند و نفرت عمیق خود را از عناصر آشوبگر و محرکان خارجی‌شان، اعلام داشتند.


ضمنا راهپیمایان، هنجارشکنی معدود معاندان اغتشاشگر و حمایت رئیس‌جمهور سبک‌مغز آمریکا از این آشوبگران را محکوم کردند.


نکته حضور باشکوه مردم در شهرهای مختلف ایران اسلامی، غیرجناحی بودن آن است به طوری که صرفا تصاویر حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلابی و نوشته های با مضمون حمایت از نظام و انقلاب بر روی دستان پرمهر مردم حمل می شود.

همچنین پرچم سه رنگ ایران اسلامی زینت بخش تجمع مردم ایران اسلامی است.


تهران فردا می‌خروشد

حجت الاسلام سید محسن محمودی پیشتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان در خصوص برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با توجه به حوادث اخیر بیان کرد: بعد از نماز جمعه این هفته تهران و شهرستان‌های استان تهران تظاهرات مردمی به جهت محکومیت جنایاتی که توسط وابستگان استکبار جهانی و مزدوران آن‌ها رخ داد، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مزدوران با اقداماتشان افکار عمومی مردم را جریحه‌دار کردند، بدیهی است که مردم انقلابی ما خشم انقلابی خود در برابر مزدوران استکبار نشان بدهند و از انقلاب و ارزش‌های آن پاسداری کنند و نشان دهند که تا جان در بدن دارند پای انقلاب و آرمان‌های شهدا ایستاده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تأکید کرد: فتنه‌گران از یک مطالبه اجتماعی سو استفاده کردند و اگرچه ما همه می‌دانیم مردم بعضاً مشکلاتی دارند و دغدغه هایشان بحق است ولی در وقاع از این انتقاد‌ها مزدوران استکبار جهانی سوء‌استفاده کردند و به تمام مقدسات تعرض کردند.

وی یادآور شد: وقتی حسینیه و پرچم مقدس کشور با نام مبارک الله اکبر را آتش می‌زنند و به سردار سلیمانی که نه تنها افتخار ایران بلکه جهان است، توهین می‌کنند، یعنی هیچ حد و مرزی را نمی‌شناسند و کشتار انسان‌های بی‌گناه و همه خطا‌ها نشانگر این است که این افراد وابسته به ضدانقلاب هستند و خط خود را از بیرون انقلاب می‌گیرند و بهانه‌شان همین دغدغه‌های اجتماعی مردم است.

محمودی اضافه کرد:این هفته بعد از نماز جمعه تهران از مصلی تهران تظاهرات آغاز می‌شود و مردم انقلابی تهران و شهرستان‌های آن در این مراسم حضور پیدا کرده و به دشمنان نشان می‌دهند که پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار 14دی96،کدخبر: 383621، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین