پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۷۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: اعتراض کنندگان به وضعیت اجتماعی و معیشتی افرادی متدین و انقلابی بودند که حرکت آنها شرعی و قانونی بود و انتظار دارند که با اغتشاشگران برخورد قاطع شود

شعار سالحجت الاسلام محمد صادق مهرابی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز شیراز تاکید کرد: مردم روز گذشته نشان دادند که همواره پشتیبان و یار انقلاب هستند.

وی افزود: وقتی حوادث اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را در سال های گذشته جهان بررسی می کنیم شاهددلایل مختلفی برای آن خواهیم بودکه به همین دلیل باید مباحث جامعه شناسی برای اتفاقات اخیر مد نظر قرار داد شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: برخی به سمتی حرکتمی کنند که مردم را در مقابل دین قرار دهند که نمونه آن نیز در دوران پیامبر(ص) و پس از آن موجود است.

حجت الاسلام مهرابی تاکید کرد:عواملی که بسترساز می شود که انسان در مقابل دین ایستادگی کند، اختشاش کند و شعار هنجارشکن بدهد، بحران معنویت و دین داری است.

وی ادامه داد:دشمن به دنبال تهی کردن جامعه از ارزش های دینی است و از طریق فضای مجازی مسموم این کار را انجام می دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس افزود: اتفاقات اخیر را ۲ گروه رقم زدن، انسانهای معترض افراد مومن و مردم بودند که اعتراض با وضعیت اقتصادی و اجتماعی داشتند و انتظار دارند که مسئول نظام اسلامی خادم مردم باشد و مشکلات را رفع کند.

حجت الاسلام مهرابی یادآور شد: مردم معترض دغدغه دین و حمایت از ولایت داشتند و اعتراض داشتند که چرا با فساد اقتصادی و فرهنگی برخورد نمی شود.

وی تاکید کرد: مطالبه مردم و رهبری این است که اسلام به طور کامل اجرایی شود مردم متدین و عاشق انقلاب هستند و شهید دادند که به استعمارگران و سلطنت طلبان از این کشور دور باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس یادآور شد: مردم دغدغه دارند که با داشتن سرمایه سرشار در کشور اگر برنامه ریزی درست و اقتصاد مقاومتی به طور کامل اجرایی شود مشکلات رفع خواهد شد.

وی افزود: تقدس زدایی هدف دشمن است که اگر امروز پرچم کشور، هیات مذهبی و.. به آتش کشیده شود مردم احساس مسئولیت نکنند اما مردم روز گذشته خلق حماسه کردند.

حجت الاسلام مهرابی تصریح کرد: اعتراض به وضعیت معیشت و دفاع از انقلاب، مشروع است اما گروه دیگر اغتشاشگر بودند و انتظام مردم از دستگاه های مربوط برخورد قاطع با اغتشاشگران است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 15دی 96، کدمطلب:4191471، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
بله ، کسانی که کشور رو به آشوب کشیدند و با وحشی گری میخواستن به اهدافشون برسن باید مجازات بشن
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین