پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۷۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین گفت:مردم مومن هیچگاه به دین اعتراض نداشته اند اما به بی عدالتی ها معترضند ومسئولان وظیفه دارند برای ایجاد عدالت، اشتغال و زندگی آرام آنها تلاش کنند.

شعار سال:آیت الله عبدالکریم عابدینی ضمن محکوم کردن حوادث اخیر در ایجاد آشوب و ناامنی درکشور اظهار داشت: باید حساب مردم عادی را از آشوبگران و فرصت طلبان جدا کنیم و بدانیم مردم عادی هرگز دنبال آشوب و بلوا نیستند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین تصریح کرد: مردم به بی عدالتی ها اعتراض دارند به دین اعتراض ندارند و در این شرایط اجانب نفوذ می کنند و از برخی مطالبات مردمی سوء استفاده می کنند تا به اهداف خود برسند.

وی در پاسخ به این سوال که مهمترین وظیفه مسئولان چیست یادآورشد: مسئولان وظیفه دارند عدالت را اجرا کرده و برای ایجاد اشتغال تلاش کنند و در شرایط کنونی این موضوع از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی بیان کرد: رسالت مهم مسئولان این است که سبد غذایی و سفره مردم را تامین کنند تا مردم در امنیت و آسودگی خاطر و آرامش زندگی کنند.

مسئولان دچار بازیهای سیاسی نشوند

آیت الله عابدینی اظهارداشت: اگر مسئولان دچار بازیهای سیاسی و جریانات سیاسی که کار احزاب است بشوند مردم را از نان و آب باز می دارند و موجب گلایه و اعتراض و انتقاد می شوند.

وی اضافه کرد: البته در این شرایط مردم هم باید مراقب باشند تا دیگران روی خواسته ها و نیازهای آب و نان و معیشت آنها سرمایه گذراری نکنند زیرا اهداف دشمنان دین و ملت آسیب زدن به امنیت آنها و سوء استفاده از شرایط کنونی است.

آیت الله عابدینی در پاسخ به این سوال که برای تحقق عدالت چه باید کرد نیز گفت: کسی که باید عدالت را پیاده کند ابتدا لازم است خودش علاقمند به عدالت بوده و عدالت مدار باشد و دنبال بندگی خدا باشد.

وی افزود: باید این فرد عدالت محور و به عدالت باور داشته باشد و تا زمانی که مسئولان ما گرفتار باند بازی و سیاست بازی و حیف گرایی باشند نمی توانیم به نتیجه برسیم.

عابدینی اظهارداشت: به گفته امام راحل، ما دین سیاسی و اسلام سیاسی نداریم بلکه سیاست اسلامی و سیاست قرآنی داریم که نتیجه آن انصاف و عدالت می شود.

وی اضافه کرد: مردم ما به سیاست قرآنی و اسلامی نیازمند هستند و از آن استقبال می کنند.

آیت الله عابدینی در مورد این سوال که به نظر شما آیا لازم است تغییراتی در برخی مسائل ایجاد شود گفت: این موضوع بسیار مهمی است که پاسخ مشروحی دارد که باید در مورد آن مفصل صحبت کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 14دی 96، کدمطلب:4191271، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
دین هیچ جای اعتراضی به آن نیست منتهی بعضی ها هستند که باعث شدند مردم نسبت به نظام ناراضی شوند که اینهارا نباید به دین نسبت داد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین