پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۷۷۰۴۶
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
در حالی چند روز پیش تونل سلام پردیس افتتاح شد که چند ساعت بعد با بلوک‌های بتنی مسدود شد. مدیرعامل شرکت عمران پردیس در این باره توضیح داد.

شعارسال: پنجشنبه‌ گذشته همزمان با اولین روز هفته دولت چند پروژه مرتبط با پروژه‌های مسکن مهر شهر پردیس افتتاح شد. مسیر دسترسی به فازهای 5، 8، 9 و 11، چهار دستگاه تقاطع غیرهمسطح و دو دستگاه تونل از جمله طرح‌هایی بود که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و چند عضو هیئت مدیره شرکت‌ عمران شهرهای جدید ایران افتتاح شد. نریمان مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به این‌که امروز یکی از بزرگترین تونل های شهری شهرستان های کشور زیر بار ترافیکی رفت، گفته بود: با افتتاح این پروژه‌ها دسترسی سریع و آسان به فازهای 5،8،9 و 11 شهر جدید پردیس امکان پذیر شد که باعث صرفه جویی در رفت و آمد می‌شود.

غفوری مدیرعامل شرکت عمران پردیس نیز گفت: با افتتاح این پروژه ترافیک درون شهری پردیس کاهش یافته و دسترسی سریع با کلانشهر تهران برای ساکنین این شهر امکان پذیر می شود.

این در حالی بود که به فاصله چند ساعت پس از این افتتاح، ساکنان مسکن مهر از انسداد تونل سلام به‌عنوان یکی از پروژه‌های افتتاح شده خبر دادند.

تعدادی از متقاضیان مسکن مهر از نبود روشنایی در این تونل حدود 800 متری انتقاد کردند. یکی از این متقاضیان گفت:‌ صبح پنج‌شنبه این تونل افتتاح شد، اما چند ساعت بعد با تاریک شدن هوا مسیر ورودی آن مسدود شد.

 لازم به ذکر است روابط عمومی شرکت عمران پردیس در ویدئویی که روی کانال تلگرامی خود بارگذاری کرده از حل مشکل روشنایی تونل سلام خبر داده است. به گفته شخصی که روی این ویدئو صحبت کرده، مسیر دسرستی ساکنان فازهای 5، 8، 9 و 11 به آزادراه تهران-پردیس، جاده قدیم و شهر پردیس از طریق تونل سلام فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس از استقرار تجهیزات تامین برق اضطراری برای تامین روشنایی این تونل خبر داد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4شهریور1396، کدخبر: 1501938 : www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین