پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۶۴۵
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تنها 500 واحد مسکن مهر در استان تکمیل نشده است، گفت: تا پایان مهر ماه امسال جشن پایان مسکن مهر در استان اعلام خواهد شد .

شعارسال: قاسم قاسمی 13 شهریورماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، با اشاره به احداث 22 هزار واحد مسکن مهر در استان، اظهار کرد : هشت هزار واحد در دولت دهم و 14 هزار واحد در دولت یازدهم به انضمام زیر ساخت‌ها تکمیل و تحویل داده شد .

وی افزود: حدود 40 درصد زیرساخت‌ها در دولت دهم و مابقی در دولت یازدهم تکمیل شد .

قاسمی با بیان اینکه تنها 500 واحد مسکن مهر در استان تکمیل نشده است، گفت: تا پایان مهر ماه امسال جشن پایان مسکن مهر در استان اعلام خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه احداث و اجرای تمامی ساختمان‌های دولتی بر عهده راه و شهرسازی است، تصریح کرد: 240 هزار مترمربع ساختمان اداری، بهداشتی و ورزشی توسط راه و شهرسازی استان در دولت یازدهم ساخته شد یا در حال ساخت است .

مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد: تا ابتدای دولت یازدهم طول بزرگراه‌های استان 110 کیلومتر بود که در این دولت 240 کیلومتر اضافه شد و مجموعا طول بزرگراه های استان را به 350 کیلومتر رساند .

قاسمی با بیان اینکه 950 کیلومتر از راه‌های استان بهسازی و روکش آسفالت شدند، گفت: در این دولت 400 کیلومتر از راه‌های روستایی استان بهسازی و روکش مجدد شدند .

وی رفع 163 نقطه حادثه خیز، شروع عملیات چهار تونل، احداث سه پل بزرگ، واگذاری 800 قطعه زمین در محله‌های 38 و 39 شهرکرد به خانواده‌های شهدا و جانبازان و واگذاری زمین به خانواده‌های دارای دو معلول را از دیگر اقدامات راه و شهرسازی استان در طول دولت یازدهم برشمرد .

مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه رفع تصرفات اراضی دولتی را از موضوعات مهم و اساسی عنوان کرد و گفت: سال گذشته 130 هکتار و امسال 49 هکتار از اراضی دولتی رفع تصرف شد .

وی به راه آهن اصفهان - شهرکرد - خوزستان اشاره کرد و گفت: مجوز 215 در قانون برنامه پنجم در دولت یازدهم اخذ شد و به منظور تکمیل این پروژه 18 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد .

قاسمی به آزاد راه لردگان - ایذه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: برای تکمیل این پروژه پنج هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که علاوه بر اعلام آمادگی قرارگاه خاتم الانبیا به منظور تکمیل پروژه، نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی است .

وی با اشاره به بدهی یک‌هزار میلیارد ریالی اداره کل راه و شهرسازی به پیمانکارن، گفت: از این میزان 500 میلیارد ریال مربوط به بخش احداث راه اصلی و فرعی، 300 میلیارد ریال مربوط به بخش راه روستایی و 200 میلیارد ریال مربوط به بخش راهداری است .

مدیرکل راه و شهرسازی استان از چهاربرابر شدن اعتبارات ملی و استانی اداره کل راه و شهرسازی در دولت یازدهم خبر داد و گفت: افزایش اعتبارات انگیزه خدمت‌رسانی به مردم را افزایش می‌دهد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 13شهریور1396، کدخبر: 966-1784-5: www.shahrekord.isna.ir


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین