پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۰۲۷
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: مجموعه راه و شهرسازی به دنبال استفاده از منابع یارانه‌ای وزارت راه و شهرسازی است تا مطالبات باقی مانده مسکن مهر استان مرتفع شود.
شعار سال: مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: مجموعه راه و شهرسازی به دنبال استفاده از منابع یارانه‌ای وزارت راه و شهرسازی است تا مطالبات باقی مانده مسکن مهر استان مرتفع شود.

داریوش حسینی صبح امروز در شورای تأمین مسکن استان با اشاره به مطالبات مردم درباره مسکن مهر اظهار داشت: هر چه سریع‌تر باید واحدهای مسکن مهر در استان تعیین تکلیف شوند.

وی با بیان اینکه منابع یارانه‌ای باید جذب شود، افزود: مجموعه راه و شهرسازی به دنبال استفاده از منابع یارانه‌ای وزارت راه و شهرسازی است تا مطالبات باقی مانده مسکن مهر استان مرتفع شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با تلاش‌های انجام شده در راستای ساخت پروژه‌های مسکن مهر، چهارمحال و بختیاری رتبه سوم کشور را کسب نمود که نشان از جدیت اداره راه و شهرسازی و تعامل سازنده این اداره کل با سایر دستگاه‌های مربوطه را داشته است.

علی ملکپور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از احداث 800 واحد روستایی و 130 واحد شهری ویژه مددجویان فاقد مسکن در سال جدید با همکاری سپاه پاسداران، بسیج سازندگی و قرارگاه خاتم‌الانبیاء و با نظارت کمیته امداد خبر داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 12 خرداد 1397، کدخبر: 1740701 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین