پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۳۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۷۶۸ طرح هادی روستایی با ۱۱ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان اعتبار در استان تهیه و بازنگری شده است.

شعارسال: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۷۶۸ طرح هادی روستایی با ۱۱ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان اعتبار در استان تهیه و بازنگری شده است.

سهراب رئیسی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه اقدامات این سازمان متکی بر مدیریت محلی و اقدامات است، اظهار داشت: طرح هادی 546 روستای استان تهیه و طرح هادی 222 روستا نیز بازنگری شده است.

وی با اشاره به برخورداری 339 هزار و 667 نفر از خدمات طرح هادی افزود: امسال تهیه طرح هادی برای 34 روستا با 700 میلیون تومان اعتبار و بازنگری طرح هادی 16 روستا را با 840 میلیون تومان اعتبار در برنامه داریم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: طرح هادی در 329 روستا یعنی معادل 60 درصد روستاهای دارای طرح هادی اجرا و بیش از 224 هزار نفر منتفع شده است.

رئیسی با بیان اینکه در 2 سال گذشته 848 هزار مترمربع از معابر روستایی بهسازی و آسفالت شده است، خاطرنشان کرد: در سال 96 سهمیه قیر استان از 3 هزار و 800 تن به 8 هزار و 500 تن افزایش یافت که 4 هزار تن آن انجام شده است، اعتبارات ما در بحث قیر رایگان 11 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

وی به کلنگ زنی اجرای طرح هادی در 26 روستا و افتتاح 5 طرح هادی روستایی با اعتباری بیش از 16 میلیارد تومان به مناسبت تاسیس بنیاد مسکن اشاره و تصریح کرد: فاز اول آماده سازی سایت مسکن مهر سامان با بیش از 700 میلیون تومان اعتبار نیز در این ایام انجام می‌شود.

‌مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری به واگذاری 8 هزار و 684 قطعه زمین به افراد واجد شرایط از بدو تاسیس این نهاد تا امروز اشاره و تصریح کرد: همچنین در این مدت 70 هزار و 588 جلد سند مالکیت روستایی و شهری با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان صادر شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 28 فروردین 1397، کدخبر: 1702559، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
واقعا چقدر خوبه که داریم به این مشکلات رسیدگی میکنیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین