پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۴۴۰
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
شهردار شهرکرد گفت: امسال ۲میلیارد ریال اعتبار برای مناسب و بهسازی معابر سطح شهرکرد اختصاص یافته است.
شعار سال: شهردار شهرکرد گفت: امسال ۲میلیارد ریال اعتبار برای مناسب و بهسازی معابر سطح شهرکرد اختصاص یافته است.
 نورالله غلامیان در حاشیه دومین همایش مناسب‌سازی معابر شهری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اختصاص این اعتبار پیاده‌روهای خیابان 12 محرم تا چهارراه مولوی در سطح 2 هزار و 500 مترمربع و خیابان سعدی از چهارراه بوعلی سینا به سمت چهار راه فردوسی در سطح هزار و 500 مترمربع اصلاح و مناسب‌سازی می‌شود.

وی افزود: سال گذشته 4 میلیارد و 500 میلیون ریال برای بهسازی معابر سطح شهرکرد هزینه شده است.

شهردار شهرکرد بیان کرد: امسال نیز این اعتبار برای مناسب‌سازی پیاده‌روهای مولوی، خیابان فردوسی از چهارراه خواجه نصیر تا تقاطع بلوار آیت‎الله کاشانی هزینه می‌شود.

غلامیان با اشاره به مشکلات افراد معلول و سالمند در جامعه خاطرنشان کرد: افراد معلول، سالمند، خانم‌های باردار و سایر افراد که موقتا دچار محدودیت حرکتی می‌شوند نیز در جامعه زندگی می‌کنند که به دلیل مشکلات و موانع در دسترسی، امکان تحرک آزاد و حضور مستمر و عادی خود را در محیط شهری از دست می‌دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1723733 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین