پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۸۳۴
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه قانون رسم هر نوشته یا طرح بر روی بدنه خودرو را ممنوع کرده است، تاکید کرد: بر اساس کد تخلفاتی تعریف شده است، گفت: متخلفان 30 هزار تومانی جریمه می‌شوند.

شعار سال: سردار تقی مهری با اشاره به لزوم برخورد با افرادی که روی خودروهای خود اقدام به نوشتن شعر و مطلب یا چسباندن استکیر می‌کنند، اظهار کرد: این اقدام خلاف قوانین راهنمایی و رانندگی است و در آیین نامه برای آن کد تخلفاتی تعریف شده است.

وی با تاکید بر این مطلب که در گذشته هم از سوی پلیس با این اقدام برخورد می‌شد، گفت: اقدام به دست نوشت یا چسباندن استیکر روی خودرو موجبات حواس پرتی دیگران رانندگان را به وجود می‌آورد و زمینه ساز بروز تصادفات است.

رئیس پلیس راهور ناجا تاکید کرد که رانندگانی که دست به این اقدام می‌زنند مطابق با آیین‌نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و بر اساس کد 2069 تخلفات به 30 هزار تومان جریمه می‌شوند.

مهری اضافه کرد: تعداد خودروهایی که این اقدام را انجام می‌دهند در سطح کشور بسیار محدود است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 15 شهریور 96، کدمطلب: ۶۲۳۱۵۲۱:www. ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین