پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۸۰۳۰۱
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
درج پرچم رژیم صهیونیستی به جای پرچم فلسطین در کتب درسی دانش‌آموزان دوم ابتدایی مصر سبب جنجال و خشم افکار عمومی در این کشور شده است.

شعار سال: در پی جنجال به وجود آمده بر سر چاپ پرچم رژیم صهیونیستی در کتب علوم اجتماعی مقطع دوم ابتدایی مصر، وزارت آموزش و پرورش این کشور اعلام کرد که کمیته‌ای فنی و متخصص برای بررسی این موضوع تشکیل خواهد شد.

«رضا حجازی» رئیس بخش آموزش عمومی مصر در این باره گفت که کتاب خارجی که پرچم اسرائیل در آن درج شده است، مجوز توزیع از سوی مدیریت کل توسعه مواد درسی اجتماعی وزارت آموزش و پرورش را کسب نکرده است و برخی اشتباهات در این کتاب وجود دارد.

حجازی اشاره کرد که کمیته فنی این موضوع را به اداره کل امور حقوقی به منظور اتخاذ تصمیمات لازم در صورت اقدام ناشر این کتاب برای توزیع آن بدون کسب مجوز، ارجاع داده است.

گفتنی است بر اساس گزارش شبکه روسیا‌ الیوم، سفارت رژیم صهیونیستی در قاهره نیز در بیانیه‌ای از جنجال به وجود آمده بر سر این موضوع در میان اصحاب رسانه، فعالان اجتماعی و اساتید دانشگاه انتقاد کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری بین المللی قدس، تاریخ انتشار 23 شهریور 96، کدمطلب: 303675، www. qodsna.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین