پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۶۳۸
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از آغاز ثبت نام واحدهای نمونه صادراتی استان خبر داد.

شعار سال: محمد آراسته اظهار کرد: ثبت نام صادرکنندگان استانی برای معرفی و تجلیل آغاز شده و واحدهای تولیدی صادراتی و صادرکنندگان استان در صورت تمایل به شرکت در این رقابت استانی، می‌توانند به سامانه اختصاصی انتخاب صادرکنندگان نمونه به آدرس http://nemoonesh.tpo.ir سازمان توسعه تجارت ایران مراجعه کنند.

آراسته به ظرفیت های صادراتی مطلوب استان اشاره و خاطرنشان کرد: در راستای گرامیداشت و تجلیل از فعالان این عرصه، هر ساله با توجه به نامگذاری 29 مهرماه بعنوان روز ملی صادرات، در استان نیز مراسم استانی انجام می گیرد.

وی بیان داشت: داوطلبان بعد از مطالعه شرایط، ضوابط و معیارهای انتخاب صادرکنندگان نمونه سال در سایت می‌توانند به ‌صورت الکترونیکی در همان سامانه ثبت‌نام و کد رهگیری دریافت کنند.

آراسته با اشاره به اینکه ثبت نام صادرکنندگان ملی و استانی بصورت همزمان انجام می‌شود، گفت: ثبت نام صادرکنندگان استان گیلان برای شرکت در رقابت انتخاب صادر کننده نمونه ملی و استانی تا پایان روز دهم مهرماه فرصت خواهند داشت.

وی افزود: در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش قابل تقدیر فعالان عرصه صادرات غیرنفتی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گیلان در نظر دارد بنگاه‌های نمونه صادراتی در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، خدمات، بازرگانی عمومی، فناوری اطلاعات، گردشگری و فنی مهندسی را انتخاب و معرفی کند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان تصریح کرد: اخذ کد رهگیری از سامانه نمونش توسط متقاضیان شرکت در فرآیند مذکور الزامی است و اسناد و مدارک مشارکت‌کنندگان حقیقی و حقوقی بدون ارائه کد رهگیری امکان پذیر نخواهد نبود.

وی ادامه داد: متقاضیان می توانند نسبت به تحویل اصل مدارک و مستندات به دبیرخانه کارگروه انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی یعنی اداره توسعه تجارت خارجی سازمان تا پایان وقت اداری پانزدهم مهرماه، اقدام کنند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت گیلان این رقابت را فرصت مناسبی جهت معرفی پتانسیل های صادراتی استان دانست و تصریح کرد: واحدهای صادراتی در این رقابت دقت لازم را در ارسال بهنگام مدارک و ثبت نام داشته باشند که دبیرخانه کارگروه استانی از پذیرش پرونده متقاضیان پس از تاریخ مقرر و یا به صورت ناقص همچنین پیش از انجام فعل ثبت نام الکترونیکی خودداری می کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 25 شهریور 96، کد مطلب: 82666088 ، www. irna. ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین