پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۸۸
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷
نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: همه دستگاه های استان باید به شهرداری در زمینه گسترش کمربند سبز کمک کنند و در این زمینه وظیفه خود بدانند چرا که شهر متعلق به همه مردم است.

شعارسال : حسن بختیاری گفت: در شرق و غرب قم مشکل آب برای فضای سبز نداریم، چرا که پساب تصفیه خانه وجود دارد و باید مدیریت شده و اصلاحات صورت گیرد و بتوانیم از طریق آن فضاسازی کنیم.

وی گفت: این امر موجب می‌شود علاوه بر کاهش مصرف آب در تلطیف هوا و جلوگیری از گرد و غبار بادهای شرقی و غربی جلوگیری کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: موضوع ایجاد فضای سبز در محل دفن تخلیه خاک و نخاله از دیگر اقداماتی است که باید انجام شود که این امر موجب می‌شود از ورود گرد و غبار به داخل شهر جلوگیری شود.

بختیاری گفت: ما باید حداقل وظیفه خود را در خصوص مهار گرد و غبارهای کانون‌های محلی ایجاد کنیم و شهرداری قم نیز با انتخاب مشاور به ما کمک خواهد کرد.

وی بیان کرد: همه دستگاه‌ها باید به شهرداری در زمینه گسترش کمربند سبز کمک کنند و در این زمینه وظیفه خود بدانند چرا که شهر متعلق همه است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: اگر به وضعیت شهر قم رسیدگی نشود، قطعا دچار آلودگی‌های گسترده در سطح شهر قم همانند دیگر کلانشهرها خواهیم شد که باید همه همکاری لازم را داشته باشند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار سه شنبه 22 دی 1394 ، کد مطلب : 13941022001474 : www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین