پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۹۱۲
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
زمینه مبادلات اقتصادی تجار مازندران و روسیه به منظور افزایش صادرات تسهیل شود.
شعارسال: زمینه مبادلات اقتصادی تجار مازندران و روسیه به منظور افزایش صادرات تسهیل شود.
ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در دیدار با سفیر روسیه ضمن با تشکر از حضور وی در استان گفت: روابط دیپلماتیک ایران و روسیه سابقه قریب ۵۰۰ ساله دارد و باید این روابط تقویت شود.

وی تاکید کرد: روابط بین دو کشور در بالاترین سطح سیاسی است و باید این روابط در حوزه اقتصادی و تجاری ارتقا یابد.

مقام عالی دولت در استان افزود: انتظار داریم بخش‌های خصوصی برای افزایش مبادلات تجاری دست به کار شوند.

فلاح گفت: روابط مازندران و کشور دوست روسیه روزبروز بایدارتقاء و توسعه یابد.

وی افزود: در حوزه کشاورزی مازندران قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که صادرات مرکبات، لبنیات و مرغ می‌تواند به طور جدی دنبال شود.

فلاح با طرح این موضوع که ظرفیت‌های گردشگری مازندران بی نظیر است گفت:: در صورت لغو روادید گروهی گردشگری زمینه تبادل گردشگر دو طرف بهتر فراهم خواهد شد.

استاندار مازندران بنادر مازندران را فرصت بسیار خوبی برای ترانزیت و افزایش صادرات و واردات دانست و افزود: برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران با محوریت مازندران در ولگراد با استقبال خوبی روبرو بود و باید زمینه تشکیل اینگونه نمایشگاه‌ها برای دو طرف بیشتر فراهم شود.

وی گفت: انتظار داریم با توسعه همکاری‌ها روابط تجاری و اقتصادی مازندران و روسیه شتاب بیشتری بگیرد و امیدوارم با ملاقات امروز و پیگیری سفیر محترم و اتاق‌های بازرگانی دو طرف تحرک جدی در روابط اقتصادی و تجاری دو طرح ایجاد شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 26 شهریور 1396، کدخبر: 6245456 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین