پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۰۶۱
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران از تاریخ 27 لغایت 30 مرداد ماه سالجاری در محل نمایشگاه های بین المللی ولگاگراد روسیه برگزار خواهد شد.

شعار سال: دکتر محمد محمدپور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با اعلام این مطلب افزود: این نمایشگاه به منظور توسعه روابط تجاری بوده که مجری برگزار کننده آن اتاق بازرگانی، صنایع ،معادن و کشاورزی استان مازندران می باشد.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های بالای مازندران در حوزه صادرات گفت: این نمایشگاه در راستای افزایش صادرات، تقویت و حمایت از تولید داخلی برگزار خواهد شد که فرصت مناسبی برای فعالان حوزه تولید و صادرات برای ارائه توانمندی هایشان خواهد بود.

یادآور می شود تولید کنندگان، صادرکنندگان و واحد های صنایع متقاضی حضور در این نمایشگاه می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 7-3335339-011 تماس حاصل فرمائید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی خزر، تاریخ انتشار 25 خرداد 96، کد مطلب: 11234:www.shomalpress.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین