پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۹۴۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳
مدیر بندر امیرآباد با اشاره به ظرفیت های مختلف امیرآباد گفت: بندر امیرآباد بزرگترین بندر شمال کشور با هزار و ۶۰ هکتار وسعت و پایلوت غلات شمال کشور است.

شعار سال: سیاوش رضوانی ظهر سه شنبه در بازدید استاندار ولگاگراد روسیه و هیات همراه از بندرامیرآباد افزود: این بندر با دارا بودن ۱۵ پست اسکله و ظرفیت تخلیه و بارگیری ۷.۵ میلیون تن در سال، تنها بندر متصل به راه آهن سراسری در شمال کشور و تنها بندر دارای اسکله رورو ریلی است که توانایی ارسال واگن های حامل کالا از طریق کشتیبه کشور های حاشیه خزر را دارا است.

وی گفت: بندر امیرآباد به دلیل دارا بودن کارخانجات متعددی همچون گچ، فولاد، کاغذ و سیلوهای متعدد از بنادر نسل سوم است که توسعه اقتصادی در آن رونق فراوان دارد.

مدیر بندر امیرآباد با اعلام اینکه این بندر دارای ۲۰۰ هکتار انبار است؛ خاطر نشان کرد: ۷.۵ هکتار انبار مسقف، سردخانه ۴۵۰۰ تنی، ظرفیت سلو ۲۰۵ هزار تنی که قابل افزایش به ۴۲۰ هزار تن است و دارا بودن مخازن خوراکی ۱۵ هزار تنی که قابل افزایش به ۲۵ هزار تن است؛ از مهمترین ظرفیت های این بندر است.

رضوانی بیان داشت: احداث صنایع تبدیلی، چوب، کاغذ، روغن خوراکی، فرآورده های نفتی و سایر شرکت های حمل و نقل دریایی از ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری بندرامیرآباد است.

وی گفت: پروژه های سرمایه گذاری بندرامیرآباد هم نیروگاه برق، انبار سیلو، تولید انواع میله گرد، سورتینگ، گچ و غیره است که در کنار این ظرفیت ها، مخازن نفت، کارخانه آرد، کارخانه ام دی اف و مخازن روغن خوراکی در دست ساخت است.

رضوانی افزود: بندرامیرآباد تنها بندر با ظرفیت تخلیه روغن خوراکی است که تاکنون ۵۵ هزار و ۱۷۷ تن روغن خوراکی تخلیه شده است.

مدیر بندر امیرآباد در مورد واردات کالا از ولگاگراد روسیه به این بندر گفت: چوب، ذرت و جو مهمترین محصولاتی است که از ولگاگراد روسیه به بندرامیرآباد وارد می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 30 مرداد 97، کد مطلب: 4381291:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
0
ا.ف75
باید این داشته هارو قدر دونست و این همه سرمایه گذار گریز نبود!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
0
0
ا.ف75
سرمایه هارو دارن هرچی میتونن دور میکنن از این مملکت! اخه یکی نیست فریاد بزنه چرا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
حالا میگن بیاین سرمایه گذاری کنین همش حرف میزنین م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
0
0
باید از اینهمه ظرفیتی که این منطقه داره استفاده بشه
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین