پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۹۹۰
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
سرمربي تيم ملي واليبال ايران گفت: اين يک موفقيت باورنکردني است و نشان مي دهد که تا چه اندازه مستحق اين مدال هستيم.
شعارسال: به نقل از فدراسيون واليبال، ايگور کولاکوويچ پس از پايان مسابقات جام قهرمانان بزرگ جهان افزود: قبل از شروع رقابت هاي قهرمانان بزرگ و وقتي به ژاپن رسيديم، در مورد روياهامون در تيم ملي واليبال ايران حرف زديم و حال در پايان مسابقات مدال برنز را در اختيار داريم.
وي با بيان اينکه اين مقام اتفاق مهمي براي واليبال ايران است، گفت: براي تيم ملي، فدراسيون واليبال و براي مردم ايران. به اين خاطر که فدراسيون واليبال ايران سال هاست سرمايه گذاري هاي سنگيني روي جوان ها و تيم بزرگسالان کرده و با صبري که در اين راه پيشه کرد، در نهايت به اين مدال که مستحق واليبال ايران بود، رسيد.
سرمربي تيم ملي واليبال ايران با يادآوري اينکه اين تورنمنت مثل ساير تورنمنت هاي ديگر بود، گفت: اما چيزي که مهمه تلاش هايي است که براي رسيدن به اين مدال صورت گرفت. من خيلي خوشحالم چون اين فرصت نصيب من شد تا با اين گروه و اين بازيکنان کار کنم و من خيلي آن ها را دوست دارم. در تمام مدت حضورم در تهران از تمرين با اين بازيکنان لذت بردم. مخصوصا نوع بازي واليبالشان. همينطور از خنده، شوخي ها و لطيفه هاي قشنگي که هميشه براي تعريف کردن داشتند.
وي در ادامه گفت: واقعا واليبال زيباست و بايد براي هر امتيازي که به دست آوريم، جشن بگيريم مثل مدال برنز جام قهرمانان بزرگ. ايران اين توانايي را دارد تا هر مدالي را که مي خواهد به دست آورد. شايد در سطح تيم هايي چون آمريکا يا ايتاليا نباشيم، اما بازيکنان ايران ويژگي هايي دارند مثل روح و قلب خاصي که مي تواند موجب برتري آنان نسبت به بازيکنان ديگر کشورها شود. به همين دليل است که اين بازيکنان شايسته اين جايگاه هستند. اين دستاورد و موفقيت ايران علاوه براينکه براي فدراسيون و مردم ايران مهم است براي جهان نيز با اهميت است.
کولاکوويچ تاکيد کرد: فراموش نکنيم که ايران فقط برابر برزيل شکست خورد که قهرمان جهان و المپيک است و در رده بندي جهاني بهترين جايگاه را در اختيار دارد. ايران تيم هاي آمريکا، ايتاليا، فرانسه و ژاپن را شکست داد. اين موفقيت بزرگ است و تعداد پيروزهاي ايران، برزيل و ايتاليا در جام قهرمانان بزرگ برابر بود و تنها تفاوت ايران اين بود که پيروزي ها را در بازي هاي پنج سته به دست آورديم.
ايگور در ادامه گفت: اين موضوع نشان مي دهد که بازيکنان ايران قلب بزرگي دارند و آمادگي لازم براي بازي در شرايط سخت و حساس را نيز دارند. اين يک موفقيت باورنکردني است و نشان مي دهد که تا چه اندازه مستحق اين مدال هستيم.
سرمربي تيم ملي واليبال ايران گفت: فکر مي کنم الان بايد فقط به جشن و پايکوبي بپردازيم. نياز دارم که به کشورم بروم و اين پيروزي را با خانواده ام هم جشن بگيرم. چون اين براي من هم يک موفقيت بزرگي است که با شغل و تيم جديدم به اين پيروزي رسيدم. من بيش از اين هشت مدال جهاني به دست آورده ام و اين نهمي رو تنها چهار ماه پس از حضورم در يک تيم به دست آوردم که يک موفقيت بزرگي براي من محسوب مي شود.
وي به مردم ايران گفت: به همين شکل تيم ملي واليبال و بازيکنان اين تيم را حمايت کنيد، چون اين بازيکنان به همه دنيا نشان دادند که چقدر توانايي دارند. ايتاليا، آمريکا، فرانسه و ژاپن را شکست دادند. من ميدانم که به دليل عملکرد ضعيف در ليگ جهاني امسال، خيلي از هواداران ايمانشان را به تيم ملي از دست دادند و از عملکرد تيم ناراحت بودند. اما الان مي توانند کاملا شاد باشند و از مردم درخواست مي کنم که نسبت به اين تيم صبور باشند چون اين امکان وجود دارد که در آينده با يک مدال ديگر به تهران بازگرديم.
کولاکوويچ در پايان گفت: درباره فرهاد نظري افشار امکانش نيست که در يک جمله اين بازيکن رو توصيف کنم. فرهاد بازيکني فوق العاده است، هم از نظر واليبال و هم از نظر اخلاق. فرهاد به همه نشان داد که يک بازيکن ملي چگونه بايد رفتار کند تا الگوي تمام عيار براي بازيکنان واليبال باشد. همچنين با انرژي و رفتارش هميشه کمک بزرگي براي من در تيم ملي بود. واقعا باورنکردنيه که در هر لحظه از تمرينات با چه انرژي اي تمرين مي کرد و حاضر بود و موفقيت تيم رو مي خواست، با اينکه زياد وارد زمين نشد. اون يک الگو براي جوانترها محسوب مي شود و من از اينکه در کنار همچين بازيکني بودم، خيلي خوشحالم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آریا، تاریخ انتشار: 27 شهریور 1396، کدخبر: 20170918105649157 ، www.aryanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین