پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۳۲۰
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
معاون آموزشی وزارت بهداشت طی حکمی دکتر سید حسن امامی رضوی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران را به عنوان دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی منصوب کرد.
شعارسال: معاون آموزشی وزارت بهداشت طی حکمی دکتر سید حسن امامی رضوی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران را به عنوان دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی منصوب کرد.

دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی در این حکم از تلاش های دکتر رضوی در سمت قائم مقام دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی، تقدیر کرده است.

لاریجانی در این حکم بر تلاش در راستای دستیابی به مرجعیت علمی در حوزه آموزش علوم پزشکی، تلاش در جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه از طریق توسعه و بازنگری برنامه های درسی با تاکید بر علوم بین شته ای و حسب نیازهای جامعه، کوشش مستمر در جلب همکاریهای بین بخشی در وزارت متبوع به منظور تامین این هدف، کاهش تصدی گری و واگذاری امور صف به دانشگاهها و واحدهای ذیربط تا حد ممکن، توسعه همکاری های بین المللی از طریق بسترسازی برای طراحی کوریکولوم های مشترک و برنامه­ های تطبیقی تاکید کرده است.

همچنین دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی در احکام دیگری دکتر احمد خالق نژاد را به عنوان مشاور معاون آموزشی در توسعه و گسترش آموزش علوم پزشکی و دکتر سید منصور رضوی را به عنوان مشاور معاون آموزشی در حوزه برنامه ریزی های آموزشی منصوب کرده است.

دکتر احمد خالق نژاد پیش از این دبیر شورای گسترش دانشگاه ها و دکتر سید منصور رضوی پیش از این دبیر شورای عالی برنامه ریزی وزارت بهداشت بودند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 21 شهریور 1396، کدخبر: 4085018 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین