پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۸۲۰۸۴
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
مجموعه باغ کتاب تهران از ابتدای مهرماه و در نیمه دوم سال همه روزه از ساعت 9 صبح تا 21 پذیرای عموم علاقه مندان است.

شعارسال: ساعت کار مجموعه باغ کتاب تهران از اول مهرماه تغییر کرده و در نیمه دوم سال همه روزه(غیر از پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل) از ساعت 9 تا 21 برای حضور و بازدید عموم باز است.

دراین گزارش با اشاره به اینکه ساعت کار روزانه باغ کتاب در نیمه نخست سال 10 تا 22 بود، تصریح شده، باغ کتاب در روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل از ساعت 9 تا 22 پذیرای بازدیدکنندگان است.

همچنین مجموعه باغ کتاب تهران در روزهای تاسوعا و عاشورا(8 و 9 مهر) تعطیل است.

برهمین اساس، روز جمعه هفتم مهرماه نیز از ساعت 9 تا 17 امکان حضور و بازدید علاقه مندان از مجموعه باغ کتاب فراهم است.

مجموعه باغ کتاب تهران واقع در بزرگراه شهید حقانی(غرب به شرق)، از شرق با کتابخانه ملی ایران، از شمال شرقی با فرهنگستان‌های علوم و زبان و ادبیات فارسی، از شمال غربی با باغ هنر و از غرب با باغ‌موزه دفاع مقدس در ارتباط است.

وسعت این مجموعه فرهنگی110 هزار متر مربع است که 65 هزار متر مربع آن ساختمان نمایشگاهی، تالارهای همایش و اداری است و مابقی آن را فضای سبز و یک دریاچه مصنوعی تشکیل می‌دهد.

این مجموعه شامل کتابفروشی های کودک و نوجوان، فروشگاه لوازم التحریر، اسباب بازی و محصولات فرهنگی، باغ علم کودک، باغ علم نوجوان، باشگاه رباتیک، مرکز رویدادهای علمی، کتابفروشی و فروشگاه محصولات فرهنگی بزرگسال، سینما و گالری هنر است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 1مهر1396، کدخبر: 82674366: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین