پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۲۰۴
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
وزارت دفاع روسیه تصاویری منتشر کرده که استقرار تجهیزات آمریکایی در نزدیکی مناطق تحت کنترل تروریست‌های داعش در نزدیکی شهر دیرالزور روسیه را نشان می‌دهند.

شعار سال: وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه تصاویر مربوط به فیلمبرداری هوایی از مواضع داعش در شمال شهر «دیرالزور» در سوریه منتشر کرد که استقرار تجهیزات آمریکایی در آن منطقه را نشان می‌دهند.

 تصاویر منتشر شده در صفحه فیسبوک وزارت دفاع روسیه در روز یکشنبه، تجهیزات مورد استفاده نیروهای ویژه آمریکا را نشان می‌دهند.


وزارت دفاع روسیه در فیسبوک خود نوشت: «تصاویر هوایی گرفته شده بین 8 تا 12 سپتامبر، حضور شمار زیادی از خودروهای زرهی آمریکا از نوع Hammer که مورد استفاده نیروهای ویژه آمریکا هستند را در منطقه استقرار تشکیلات تسلیحاتی داعش به ثبت رسانده‌اند.»

در این بیانیه آمده است: «این تصاویر به روشنی حضور یگان‌های نیروهای عملیات ویژه آمریکا در مناطق تجهیز شده توسط تروریست‌های داعش را نشان می‌دهند. علی‌رغم این، هیچ شواهدی از درگیری یا حمله هوایی جنگنده‌های ائتلاف برای بیرون راندن تروریست‌ها وجود ندارند.»
وزارت دفاع روسیه تأکید کرده است: «این نشان می‌دهد که نیروهای آمریکایی در مناطق تحت کنترل تروریست‌ها احساس ایمنی می‌کنند.»

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی تابناک ، تاریخ انتشار مهر 96، کدمطلب:۷۳۳۰۲۸، www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین