پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۶۲۵
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی بین المللی به میزبانی ارومیه خبر داد.
شعارسال: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی بین المللی به میزبانی ارومیه خبر داد.

جلیل جباری با بیان اینکه این نمایشگاه بین المللی اواخر مردادماه سال آینده با حضور تمامی استانهای کشور و نیز برخی کشورهای خارجی در ارومیه برگزار می شود افزود: این نمایشگاه با هدف بازاریابی، توجه به صنایع دستی استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه توجه به صنایع دستی یکی از زمینه های ایجاد اشتغال است اظهارداشت: تعداد سه کیوسک برای عرضه و فروش محصولات بومی صنایع دستی استان و همچنین یک کیوسک برای ارائه اقلام تبلیغاتی مربوط به جاذبه های گردشگری استان در موزه مردم شناسی ارومیه مستقر شده است

جباری ادامه داد: تئوری راه اندازی کیوسکهای موقت فروش صنایع دستی یکی از سیاست های جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور برای عرضه و فروش مستقیم محصولات صنایع دستی در بین اقشار مختلف جامعه است و استان آذربایجان غربی دومین استان کشور است که این طرح را آغاز کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی با بیان اینکه ۴۰ نوع صنایع دستی توسط هنرمندان آذربایجان غربی تولید می‌شود عنوان کرد:در مرکز استان صنایع چوب، در جنوب استان نساجی، قالی‌بافی در شمال استان تراش سنگ از جمله هنرهای دستی بومی آذربایجان غربی است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 5 مهر 1396، کدخبر: 4099562 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین