پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۱۲۴
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
معاون برنامه ریزی و سرمایه گزاری میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: تا پایان سال جاری 3 طرح گردشگری در آذربایجان غربی به بهره برداری خواهد رسید.

شعار سالجلیل رستم پور در خصوص تعداد طرح های گردشگری در استان افزود: تا پایان سال جاری 3 طرح اعم از مهمان پذیر در چایپاره، یک هتل در تکاب و فیرورق خوی به بهره برداری خواهد رسید.

وی در خصوص تعداد طرح های در حال تکمیل در این حوزه در استان خاطر نشان کرد: در سال جاری 18 مورد موافقت اصولی اولیه 10مورد موافقت اصولی و 6مورد مجوز ساخت داده شده که یک مورد از آنها به بهره برداری رسیده است.

رستم پور با اشاره به اشتغال زا بودن حوزه صنایع دستی تصریح کرد:در بازه زمانی کوتاه مدت حوزه صنایع دستی اشتغال زا بوده و در بلند مدت و بعد از بهره برداری از برخی طرح های گردشگری اشتغال فراگیر داردکه براساس بسته حمایتی سازمان در توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی کشور و به تبع آن در حوزه استانی در سال 96مقرر شده زمینه اشتغال 2 هزار و 930 نفر را در استان ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: استقبال در حوزه سرمایه گزاری در طرح های گردشگری آذربایجان غربی قابل توجه بوده به طوریکه از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه و تشکیل 6 کمیته فنی سرمایه گذاری به بیش از 70 پرونده در خواست سرمایه گزاری ،بررسی و رسیدگی شده است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی در خصوص ظرفیت های گردشگری در روستاهای استان و اقداماتی که در این حوزه برای اشتغال زایی انجام شده است افزود: در حوزه گردشگری روستایی عمده وظایف تعریفی ایجاد و حمایت از اقامتگاه های بوم گردی بوده که در سال 96برای سه روستای هدف در استان اقامتگاه های بوم گردی ایجاد و 6 اقامتگاه بوم گردی جدید پیش بینی شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبرفوری ، تاریخ انتشار 6دی 96، کدمطلب:242090، www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین