پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۲۳۴
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
از ابتدای مهرماه تا صبح روز هفتم مهرماه ۲۱ استان ایران شاهد بارش حتی یک قطره باران هم نبودند و در حالی نخستین هفته مهر را پشت سر می گذاریم که بیشتر پهنه کشورمان خشک و بی بارش است.

شعارسال:در حالی نخستین هفته مهرماه یا به عبارتی نخستین هفته سال آبی 96 - 97 را پشت سر می‌گذاریم که در 21 استان ایران حتی یک قطره باران هم نبارید.

استانهای اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کرمان، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد 21 استانی هستند که از ابتدای مهرماه تا صبح امروز را بدون بارش سپری کرده اند.

در این مدت بیشترین میزان بارش‌ها را در استان گیلان با 54.7 میلیمتر و کمترین میان بارش‌ها در استانهای خراسان رضوی و آذربایجان غربی هر کدام به میزان 0.2 میلیمتر داشتیم.

نقشه تهیه شده از سوی مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران ایران در خصوص میزان پراکنش بارش‌ها در هفته نخست مهرماه در ادامه آمده است:

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت آفتاب، تاریخ انتشار8مهر 96،کدخبر: 478824،www. aftabnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین