پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۷۵۵
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور به تشریح فعالیت سامانه بارشی در ۱۴ استان کشور طی روزهای آتی پرداخت.

شعارسال : احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: طی امروز و فردا تداوم فعالیت سامانه بارشی را در استانهای ساحلی خزر، برخی نقاط اردبیل، بخشهای شمالی آذربایجانهای شرقی و غربی و ارتفاعات البرز در استانهای قزوین، البرز، تهران، سمنان و غرب زنجان به‌صورت بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه روز جمعه دامنه بارشها علاوه بر نواحی ذکرشده به خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی نیز کشیده خواهد شد، تصریح کرد: روز شنبه با تضعیف سامانه بارشی، بارش پراکنده در برخی نقاط گیلان، غرب مازندران، ارتفاعات اردبیل و ارتفاعات آذربایجان شرقی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به اینکه شدت بارش امروز در برخی نقاط گیلان و مازندران و فردا در برخی نقاط گیلان و غرب مازندران است، گفت: دریای خزر و خلیج فارس طی امروز و فردا مواج هستند.

وظیفه افزود: روز شنبه در استانهای ساحلی خزر و اردبیل و روزهای یکشنبه و دوشنبه در استانهای نوار شمالی کشور، روند افزایش نسبی را خواهیم داشت.

وی شهرکرد با دو درجه زیر صفر را سردترین و بوشهر با 38 درجه بالای صفر را گرم‌ترین نقاط کشور دانست و خاطرنشان کرد: دمای هوای تهران امروز در گرم‌ترین لحظات به 28 درجه بالای صفر رسید.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20مهر 1396، کدخبر:  1543930،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین