پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۲۳۸
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲
وزیر کشور گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که در شوراهای تامین استان‌های کشور با همراهی مردم و هیأت‌ها در زمینه تامین امنیت مراسم‌های ایام دهه اول محرم صورت گرفته تاکنون شرایط برگزاری تمامی مراسم مطلوب بوده است.

شعار سال: عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در جریان سفر به استان زنجان و حضور در مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: دراستان زنجان و برای برگزاری مراسم بزرگ عزاداری امروز تحت عنوان یوم العباس باید تمهیدات مختلف ترافیکی، امنیت و انتظامات صورت می‌گرفت که این اقدامات بر اساس گزارشی که به بنده دادند بر اساس تصمیماتی که در شورای تامین استان گرفتند این تمهیدات پیش‌بینی شده بود.

وی تاکید کرد: مردم اساس امنیت ملی هستند که در انتظامات و امنیت شهری هم باید به این مسئله توجه شود، الحمد الله نیروی انتظامی در این خصوص برنامه ریزی و اقدامات مناسبی داشته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار مهر 96، کدمطلب:96070804193، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین