پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۲۵۷
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
مدیرعامل خانه استان اردبیل گفت: تجمع عزاداری اردبیلی‌های مقیم تهران با حضور هزاران نفر از عاشقان و سینه سوختگان درگاه اباعبدالله الحسین (ع) در تهران برگزار شد.

شعار سال: اسماعیل علی‌اکبری، با اشاره به برگزاری تجمع عزاداری اردبیلی‌های مقیم تهران، اظهار کرد: این تجمع بزرگ عزاداری از سال گذشته آغاز شده و در آخرین جمعه منتهی به تاسوعا و عاشورای حسینی در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از اهداف "خانه استان اردبیل" ایجاد همدلی و انسجام هم‌استانی‌های مقیم تهران با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی است تا از اتحاد ایجاد شده در توسعه استان در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بهره گرفته شود.

مدیرعامل خانه استان اردبیل بیان کرد: عشق و ارادت اقشار مختلف مردم به هیأت‌های مذهبی ریشه در خانواده و گذشتگان داشته و یکی از گسترده‌ترین برنامه‌هایی که هم‌استانی‌های اردبیلی در آن گرد هم می‌آیند، برنامه‌های مذهبی هیأت‌های حسینی است.

علی‌اکبری ادامه داد: تجمع عزاداری اردبیلی‌های مقیم تهران روز جمعه از ساعت 15 تا 18 با حضور چندین هزار نفر از عاشقان و سینه سوختگان درگاه اباعبدالله الحسین (ع) و با اجرای برنامه توسط شعرا و مداحان سرشناس اردبیلی مقیم تهران برگزار شد.

وی توضیح داد: در این تجمع، سبک عزاداری سنتی استان اردبیل با حضور خیل عاشقان حسینی به نمایش گذاشته شد و از شبکه جهانی سحر و چندین شبکه رادیویی و تلویزیونی نیز مورد پوشش رسانه‌ای قرار گرفت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 8 مهر 96، کد مطلب: 13960708000311، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین