پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۰۱۵
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹
سرمربی تیم امید کشتی آزاد گفت: اگر اختلافی بین من و رسول خادم بود پیشنهاد حضور در تیم کشتی امید را قبول نمی‌کردم.

شعارسال: علیرضا رضایی سرمربی تیم امید کشتی آزاد درباره وضعیت تیم کشتی امید و حضورش در این تیم گفت: «جزو خانواده کشتی هستم و خوشحالم که این مسئولیت را برعهده گرفتم البته کار خیلی سختی پیش رو دارم چرا که زمان ما محدود است و باید در همین مدت زمان کم خودمان را برای مسابقات جهانی آماده کنیم. امروز برنامه های تیم ما اعلام شد و از بعدازظهر هم اردوی تیم شروع می شود البته با توجه به اینکه برخی ملی پوشان در خارج از کشور درگیر مسابقه هستند و برخی به مرخصی رفته‌اند اردوی منسجم ما از روز شنبه آغاز می شود.»

وی ادامه داد: «‌همه هدفمان این است که در این مدت محدود روند تیم را برای حضور مقتدرانه در مسابقات جهانی سرعت ببخشیم. برنامه اصلی ما انتخاب کشتی گیران برای حضور در مسابقات جهانی است، البته تعدادی از آنها انتخاب شده‌اند اما دو اردوی درون تیمی دیگری خواهیم داشت تا نفرات بعدی را انتخاب کنیم و بتوانیم با انتخاب بهترین نفرات بهترین نتیجه را بگیریم.»

رضایی در مورد وضعیت کشتی آزاد گفت: «‌کشتی آزاد در این مدت افت و خیز زیادی داشته و تنها هم مختص به رده بزرگسالان نیست از همین روی همه اهالی کشتی باید دست به دست هم بدهند تا با همدلی و اتحاد به این رشته کمک کنند. کشتی آزاد برای بیرون رفتن از این وضعیت به کمک همه نیاز دارد.»

سرمربی تیم کشتی آزاد در مورد اختلافش با رسول خادم گفت: «با کسی اختلافی ندارم و تنها هدفم هم کمک به کشتی آزاد است. اگر اختلافی بین ما بود این پیشنهاد را قبول نمی کردم شاید خیلی جاها اختلاف نظر داشته باشیم اما معنی اش اختلاف نیست و در موضوعات کاری این مسائل طبیعی است.»

رضایی در ادامه به انتخاب کاردفنی‌اش اشاره کرد و گفت: «اسامی کادرفنی را به ترکان مدیر تیم های ملی اعلام کردم البته حضور رضایی منش و سعید ابراهیمی قطعی شده‌است اما دو نفر دیگر هم به کادرفنی اضاقه می شود تا خیلی زود کار نظارت بر تیم را پیگیری کنند و از وضعیت کشتی گیران مطلع شویم.»

سرمربی تیم کشتی امید در پاسخ به اینکه ابتدا پیشنهاد فدراسیون را قبول نکرده آیا شروطی داشته که بار دوم این مسئولیت را پذیرفته؛ عنوان کرد: «نه به هیچ عنوان شرط و شروطی برای فدراسیون نگذاشتم و اگر هدفم شرط گذاری بود اصلا به کشتی بر نمی‌گشتم. من با بیات صحبت کردم و او برای قبول این مسئولیت من را مجاب کرد و امیدوارم با موفقیت تیم به این اعتماد جواب بدهم.»

رضایی در پایان گفت: «کشتی آزاد پتانسیل خوبی دارد و ما باید تلاش کنیم تا به روزهای اوج خودمان برگردیم. البته کار زمان بری است اما با اصلاح اشکالات و رفع آنها در آینده به طور حتم موفق خواهیم شد.»

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 12مهر1396، کدخبر: 291181: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین